اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار گرگان:

برون‎سپاری فقط یک ایده برای صرفه‎جویی مالی نیست

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهردار گرگان گفت: برون‌سپاری فقط یک ایده برای صرفه‎جویی مالی نیست بلکه دیدگاه‌های متفاوتی را برای بازار رقابتی و پیوستن به بازارهای جهانی فراهم می‎کند و از نیازهای مبرم شهرداری است.

برون‎سپاری فقط یک ایده برای صرفه‎جویی مالی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محسن احمدی بعد از ظهر امروز در کارگاه تخصصی عمران و ترافیک همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها که در تالار همایش‌های مؤسسه فرهنگی میرداماد گرگان برگزار شد اظهار داشت: عصری که در آن زندگی می‎کنیم عصر برون‎سپاری شرکت‎ها، سازمان‎های تولیدی و خدماتی است که نسبت به ارائه خدمات مطلوب‎تر به مراجعان در تلاش است.

وی با بیان اینکه برون‌سپاری بسترهای لازم را برای شهروندان ایجاد می‎کند تصریح کرد: زمانی که فعالیت‎ها به بخش خصوصی واگذار شود ایجاد رقابت برای ارائه خدمات مطلوب فراهم خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری گرگان بیان داشت: پیمانکاران بر اساس فعالیت‎هایشان در برون‎سپاری ارزش‎گذاری و رتبه‎بندی می‎شوند که این مزیت در روش سنتی نداشت.

احمدی عنوان کرد: در سامانه‎های دولتی تشریفات اداری بیشتر از بخش خصوصی است لذا افزایش سرعت انجام کارها و حذف بروکراسی حاکم بر ادارات و سامانه‎های دولتی از طریق برون‎سپاری انجام می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در برون‎سپاری همیشه نباید انتظار کاهش هزینه‎ها را داشت گفت: افزایش کیفیت در ارائه خدمات مهم‌ترین چیزی است که در برون‎سپاری مورد توجه است.

این مسئول با اشاره به دلایل اهمیت برون‎سپاری در شهرداری‎ها اذعان داشت: کاهش و کنترل هزینه‎ها باعث بهبود تمرکز مؤسسه سازمان بر صلاحیت‎های اصلی می‎شود.

احمدی خاطر نشان کرد: دسترسی به قابلیت‎های استثنایی و افزایش اثربخشی، به حداکثر رساندن منافع حاصل از بازسازی و افزایش انعطاف‎پذیری برای مقابله با شرایط کسب و کار، در دسترس قرار دادن و وجوه سرمایه و تقسیم خطرپذیری و افزایش ارزش محصولات و خدمات و همچنین رضایت مشتریان از دلایل اهمیت و اجرای طرح برون‎سپاری است.

نخستین همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها امروز و فردا در تالار همایش‌های مؤسسه فرهنگی میرداماد گرگان برگزار شد.

این همایش با حضور مدیران و کارشناسان شهرداری‎های بالای 100 هزار نفر جمعیت به میزبانی شهرداری گرگان و با همکاری سازمان شهرداری‎ها و دفتر شهری استانداری گلستان در حال برگزاری است.

این همایش ملی به صورت ورک‎شاپ و یا کارگاهی برای تبادل‎نظر در بحث برون‎سپاری انجام می‎شود و در قالب چهار کارگاه اداری و مالی، شهرسازی، فنی، عمران و ترافیک، خدمات شهری و فضای سبز انجام می‎گیرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول