اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی شهرداری گرگان:

بستر لازم برای پیاده‎سازی طرح برون‎سپاری در گرگان مهیاست

خبرگزاری فارس: معاون و مشاور فنی شهرداری گرگان از ساختارسازی بسترهای لازم برای پیاده‎سازی طرح برون‌سپاری در شهرداری گرگان خبر داد.

بستر لازم برای پیاده‎سازی طرح برون‎سپاری در گرگان مهیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان متین یحیایی عصر چهارشنبه در کارگاه تخصصی اداری مالی همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها که در تالار همایش‌های مؤسسه فرهنگی میرداماد گرگان برگزار شد اظهار داشت: شهرداری گرگان برای ورود به عرصه برون‎سپاری نسبت به مطالعه الگوهای جهانی و تجربیات موجود در کشور در حوزه سازمان‎ها و شهرداری‎ها در خصوص امکان برون‎سپاری و استخراج نکات ضعف و قدرت طرح‎ها بهره جسته تا به بهترین نحو در این زمینه عمل کند.

وی اذعان کرد: بومی‎سازی خواسته‎ها بر اساس قوانین موجود کشور همچنین شناسایی، تدوین و طبقه‎بندی فعالیت‎ها و وظایف اصلی و فرعی سازمان همراه با وظایف اساسی سازمان از اقدامات شهرداری گرگان برای ورود به عرصه برون‎سپاری است.

مشاور فنی شهرداری گرگان با بیان اینکه فراهم کردن بسترهای لازم برای پیاده‌سازی طرح برون‎سپاری سبب ایجاد بستر ارتباطی امن خواهد شد بیان داشت: با فراهم کردن بستر شبکه فیبر نوری اختصاصی شهرداری گرگان و اتصال به شهرداری‎های مناطق، سازمان‎های تابعه در قالب شبکه‎ای خصوصی به طول 60 کیلومتر امکان پیاده‎سازی این طرح به خوبی انجام می‎شود.

یحیایی در خصوص ایجاد شهر و شهروند الکترونیک بیان کرد: باید توجه کرد که نکته مهم در اجرای پروژه‌ای به نام شهر الکترونیک، موضوعی به نام شهروند الکترونیک است لذا تا زمانی که شهروندان به لحاظ فرهنگی، آموزشی و اطلاعاتی به آن مرحله از استفاده مطلوب از خدمت الکترونیک نرسند و همچنان ترجیح بدهند، همان سیستم سنتی خدمات‌رسانی با استفاده از کاغذ و قلم را ادامه بدهند پروژه شهر الکترونیک به نتیجه نمی‌رسد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری گرگان برای ورود به این عرصه با تکیه بر شاخص‎هایی چون گسترش فرهنگ شهروندی الکترونیک، ارائه طرح‎های آموزشی و برگزاری دوره‎های مقدماتی و پیشرفته در بحث شهروند الکترونیک اقدام کرده است بیان کرد: برای عملیاتی کردن طرح شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک در نقشه‎ای جامع و کلان به نام گرگان 1404 اقدام به معرفی خدمات قابل ارائه در حوزه شهری از طریق سیستم الکترونیکی و مقایسه آن با روش‎های سنتی و تاکید بر سهولت، دقت و کم هزینه بودن روش‎های جدید شده است.

مشاور فنی شهرداری گرگان در پایان خاطر نشان کرد: تسهیل امکان ثبت‌نام و شرکت در دوره‎ها، ارائه تسهیلات و ایجاد انگیزش در شهروندان و صدور گواهی در خصوص طی دوره‎ها برای جلب مشارکت مردم از شاخصه‎های عملیاتی کردن طرح شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک در گرگان بوده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول