اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

سفر 88 علاقه ملت به رهبری را به اثبات رساند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کردستان در اردبیهشت 88 و استقبال باشکوه مردم از معظم‌له گفت: این مهم علقه ملت به رهبری را به اثبات رساند.

سفر 88 علاقه ملت به رهبری را به اثبات رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی بعدازظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در مسجد جامع این شهر ضمن گرامیداشت سومین سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان، اظهار کرد: سفر رهبری به کردستان در اردیبهشت سال 88، برکات مادی و معنوی بسیاری به همراه داشت که تاثیرات مثبت و چشمگیر آن را با گذشت سه سال از این سفر در حوزه‌های مختلف شاهد هستیم.

وی اضافه کرد:‌ سفر تاریخی رهبر به کردستان و مشارکت گسترده مردمی در استقبال از ایشان بسیاری از محرومیت‌ها را از چهره کردستان زدود و زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه استان در حوزه‌های مختلف شد.

امام جمعه سنندج توسعه اتحاد و همبستگی، تغییر نگاه مسئولان و مدیران کشوری، توسعه و تقویت چشمگیر سرمایه‌گذاری و ارتقای سطح امنیت استان کردستان را از جمله دستاوردهای سفر رهبری به کردستان دانست و اضافه کرد: رهبر با حضور هشت روزه خود در استان کردستان نگاه امنیتی و دید منفی که قبل از سفر به این استان وجود داشت را تغییر داد.

ماموستا مجتهدی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته پیروی از ولایت فقیه را امری لازم و ضروری دانست و گفت: حرکت در مسیر دستورات الهی و ولایت فقیه راه رسیدن ملت به کمال است.

وی خاطرنشان کرد: عملی کردن منویات مقام معظم رهبری عامل تعالی‌بخش و تضمین‌کننده عزت و تعالی ایرانیان است و تحقق این مهم وظیفه و رسالتی همگانی است.

امام جمعه سنندج عزت و اقتدار امروز کشور را ناشی از وحدت و ولایت‌مداری مردم ایران دانست و افزود: در این سه دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی در ایران می‌گذرد شاهد تحولات و پیشرفت‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف بودیم که این مهم با تبعیت مردم از منویات عالمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری میسر شده است.

وی به توطئه‌ها و تهدیدات شبانه‌روزی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان بدانند که مردم مسلمان ایران همواره گوش به فرمان رهبری و آماده هرگونه جهاد و فداکاری برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و نظامشان هستند و به هیچ دشمنی اجازه توطئه‌افکنی نمی‌دهند.

به گفته ماموستا مجتهدی، ایران اسلامی همواره پرچمدار عزت، استقلال و حق‌طلبی بوده و هم‌اکنون نیز به فضل الهی و به برکت نظام مقدس اسلامی شاهد عزت و شکوفایی روزافزون کشور هستیم.

ماموستا مجتهدی بر توجه بیش از پیش مردم مسلمان ایران نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: حفظ امنیت و آرامش جامعه و تقویت مبانی وحدت‌بخش از جمله ضروری‌ترین نیازهای امروز جامعه است.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز ولادت فاطمه زهرا(س)، هفته زن و مقام مادر افزود: مسلمان باید همواره پیروی از آموزه‌های دینی و سیره بزرگان دین اسلام همچون حضرت فاطمه(س) را سرلوحه اعمال خویش قرار دهند.

امام جمعه سنندج سیره و زندگی حضرت فاطمه(س) را الگوی عینی و متعالی برای زنان مسلمان دانست و افزود: بانوان ساعی و تلاشگر ایران اسلامی به لحاظ رسالت اسلامی و اجتماعی که برعهده دارند باید در عرصه‌های مختلف زندگی خویش به بانو فاطمه(س) اقتدا کنند. 

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول