اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

امام‌خمینی(ره) استبداد تاریک معاصر را به تلاطم انداخت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: امام خمینی (ره) احیاگر اندیشه نابی است که استبداد تاریک معاصر را به تلاطم انداخت.

امام‌خمینی(ره) استبداد تاریک معاصر را به تلاطم انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی عصر امروز در مراسم برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام رحلت جانسوز امام راحل و گرامیداشت 15 خرداد در گرمی اظهار داشت: شخصیت روحانی و مثال‌زدنی امام راحل در قرن معاصر یک نعمت و ذخیره الهی بوده است که همه امت اسلامی از نور هدایت و سخنان ارزشمند آن امام فقید بهره‌ها برده و رهنمودها گرفته‌اند.

وی تحیر جهان را در شناخت عظمت و مقام رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی و اندیشه امام با ضدیت و سرسختی در برابر اندیشه هدایتگرانه امام تلاش گسترده‌ای را داشتند اما اگر به ذات و اصالت چنین حرکتی فکر کنیم به خوبی در می‌یابیم که علت مخالفت آنها با امام جنبه شخصی نداشته بلکه به دلیل اندیشه و روشنگری آن امام فقید بوده است.

صحرایی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما آن گونه که شایسته و در خور جامعه اسلامی بوده است امام بزرگوار را نشناختیم و شایسته است در ایام حزن و اندوه رحلت آن عالم ربانی ابعاد شخصیتی و زندگی امام سفر کرده را بار دیگر مرور کنیم.

به گزارش فارس، فرماندار گرمی در ادامه اضافه کرد: برای پاسداشت سالگرد عروج ملکوتی امام برنامه‌های متنوعی در شهرستان گرمی تدارک دیده شده است که در کنار آن اعزام کاروان زیارتی مرقد مطهر امام را در روز 13 خردادماه شاهد می‌باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: مراسم روز 14 خرداد نیز در مسجد جامع شهرستان گرمی برگزار می‌شود تا اهالی با شرکت در این آیین از سجایا و فضیلت‌های ارزشمند امام راحل اطلاع یافته و کسب فیض کنند.

این مسئول گفت: امام بزرگوار امت چنان ابهت و عظمتی در عرصه جهانی و بین‌المللی دارد که اگر سال‌های سال در مورد ابعاد شخصیتی امام راحل سخن به میان آید همچنان جای تفکر و اندیشه‌ورزی در این حوزه وجود دارد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول