اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

صراحت و شجاعت امام خمینی (ره) بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: صراحت و شجاعت امام خمینی (ره) بی‌نظیر بود.

صراحت و شجاعت امام خمینی (ره) بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) با عزم راسخ خود ملت را از ستم و سلطه طاغوتیان نجات داد و به احقاق حقوق حقه مردم پرداخت.

وی اضافه کرد: صراحت کلام رهبر کبیر انقلاب یکی از دلایل پیروزی افتخارآفرین انقلاب بود چرا که امام خمینی (ره) هم در کلام و هم در رفتار، محکم و استوار جلوی ستم دشمنان ایستاد و در دفاع از حقوق ملت ستمدیده ایران عقب‌نشینی نکرد.

رضایی خاطر نشان کرد: صراحت و شجاعت امام خمینی (ره) بی‌نظیر بود و بیان جمله "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" با وجود شرایط سخت و حساس آن زمان، بسیار ستودنی است.

وی بر لزوم برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد و گفت: به منظور ایجاد فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با آرمان‌های امام راحل، برگزاری مراسم در این روز از اهمیت وی‍ژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: بخش آبپخش همواره در برگزاری مراسمات و مناسبات ملی و مذهبی حضور فعال داشته و با تلاش مسئولان و همکاری هیئات مذهبی و کانون‌‌های فرهنگی مراسمات ارزنده‌ای به مطلوب‌ترین شکل ممکن برگزار شده که با استقبال پرشور مردم این بخش مواجه شده است.

رضایی از امام خمینی (ره) به عنوان یکی از سیاستمدارترین رهبر در قرون اخیر یاد کرد و افزود: حضرت امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه و مدبرانه خود توانست نظام تا دندان مسلح ستم‌شاهی را به زیر کشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای احکام اسلامی پایه‌ریزی کند و زمینه را برای گسترش و عدالت و برادری و برابری فراهم آورد.

وی ادامه داد: امید می‌رود با تعامل و همکاری سازنده مسئولان و دستگاه‌های مربوطه، مراسمی با شکوه‌تر از سال‌های گذشته و در شأن و منزلت امام و شهدا در سطح شهر برگزار شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول