به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر ظهر امروز همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار با حضور پدر علم بازاریابی ایران "عبدالحمید ابراهیمی" در سالن همایش ارشاد اسلامی قائمشهر آغاز به کار کرد.
رمضان غلامی دبیر اجرایی این همایش با اشاره به افزایش رقابت در اقتصاد امروز، حفظ رقابت پایدار را امری مشکل عنوان کرد و افزود: بازاریابی به عنوان علم شناسایی و تامین نیازهای مشتریان نقش مهمی در افزایش سودآوری شرکتها دارد.
دبیر اجرایی همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار تصریح کرد: امروزه بخش کوچکی از پژوهشها و علم دانشگاهها برای رفع مشکلات بخش صنعت به کار گرفته میشود که لازم است برای پیوند صنعت و دانشگاه، یک ارتباط دو سویه ایجاد شود و علم دانشگاهها در دنیای صنعت جاری شود.
در ادامه همایش جمشید سالار شروع اجرای طرح تحول اقتصادی را، خصوصیسازی صنایع دولتی، هدفمندسازی یارانهها و... دانست و افزود: با توجه به اختلاف سلایق و تغییر آن و تغییرات فناوریها، بازاریابی اهمیت ویژهای مییابد.
دبیر علمی همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار با اشاره به اینکه 221 مقاله از بهمن سال گذشته به دبیرخانه همایش ارسال شد، تصریح کرد: 131 مقاله در محورهای فرصت بازاریابی و کارآفرینی، بازاریابی الکترونیکی و اینترنتی، رفتار مصرفکننده و مشتریمداری، ارزیابی خدمات و رویکردهای نوین، مدیریت فروش و تکنیکهای مذاکره، مدیریت نام و نشان تجاری، بازاریابی بینالمللی و مدیریت صادرات، جایگاه تبلیغات و پیشبرد فروش در بازاریابی، استراتژی بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط و ارائه تجارب موفق بازاریابی در مازندران و کشور ارائه شد.
به گزارش فارس، در این همایش که با استقبال خوبی از سوی دانشگاهیان، کارخانهداران و سرمایهگذاران بخش خصوصی مواجه شد و تا عصر امروز ادامه خواهد داشت، مقالات برتر با حضور پروفسور ابراهیمی و رئیس دانشگاه پیامنور مازندران مورد نقد و بررسی قرار میگیرد.
انتهای پیام/ن20/د1000