اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگی عمومی هندیجان خواستار شد

توجه مسئولان به وضعیت نابسامان قبرستان‌های هندیجان

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگی عمومی هندیجان توجه مسئولان به وضعیت نابسامان قبرستان‌های شمالی و جنوبی این شهرستان را خواستار شد.

توجه مسئولان به وضعیت نابسامان قبرستان‌های هندیجان

ناصر حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: قبرستان‌های شمالی و جنوبی شهرستان هندیجان در حال حاضر از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و این وضعیت به لحاظ بهداشتی و رفت و آمد مشکلات زیادی را برای شهروندان هندیجانی به وجود آورده‌است.

وی با بیان اینکه در جامعه مسلمان برای اموات ارزش و احترام خاصی قائل می‌شوند، گفت: در چنین جامعه‌ای شایسته‌ نیست که محل دفن اموات دارای چنین وضعیت نامناسب و اسفناکی بوده و حتی خانواده‌های آنها نیز برای زیارت اهل قبور با مشکلات متعددی مواجه باشند.

عضو شورای فرهنگی عمومی هندیجان با اشاره به بارندگی‌های اخیر تصریح کرد: از آنجا که بارندگی‌ها در چند وقت اخیر در شهرستان هندیجان افزایش یافته‌ است آب گرفتگی‌ها در این دو قبرستان به شدت باعث ناراحتی و رنجش مردم شده و برای آنها مشکلات زیادی را ایجاد کرده ‌است.

حکیمی افزود: قبرستان‌ شمالی هندیجان در منطقه مرکزی شهر واقع شده و از آنجا که فاقد سنگ‌فرش و یا زمین مناسب است محیطی آلوده و سراسر گل‌آلود در آن به وجود آورده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از اهالی هندیجان به دلیل آب گرفتگی بیش از حد محیط قبرستان ناچار هستند تا اموات خود را بعد از اینکه در پلاستیک می‌پیچند خاک کنند و این مسئله به هیچ وجه قابل گذشت نیست.

عضو شورای فرهنگی عمومی هندیجان در پایان با درخواست از مسئولان شهرستان برای بهبود وضعیت این دو قبرستان گفت: امیدوارم مسئولان توجه بیشتری را نسبت به این‌گونه مسائل معطوف کرده و رضایت مردم محروم شهرستان را جلب کنند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول