اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بوکس البرز خبر داد

اعزام تیم منتخب بوکس البرز به مسابقات بین‌المللی آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بوکس استان البرز از اعزام هم‌زمان سه تیم منتخب این استان به مسابقات چند جانبه آبادان، سمنان و گنبد کاووس خبر داد.

اعزام تیم منتخب بوکس البرز به مسابقات بین‌المللی آبادان

هوشنگ امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: برای حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی کشور پس از برگزاری مسابقات انتخابی، اردوی آماده‌سازی تیم‌های منتخب استان از فروردین‌ماه آغاز شده و بر این اساس تلاش داریم با حضور در مسابقات چند جانبه و دوستانه بر توان و تجربه مشت‌زنان خود بیفزاییم.

وی با بیان اینکه این سه اعزام نیز با همین رویکرد انجام می‌شود گفت: تیم اصلی استان به مسابقات بین‌المللی آبادان که با حضور تیم‌های صاحب بوکس کشور و چند تیم خارجی در خردادماه برگزار می‌شود اعزام شده و در کنار آن دو تیم دیگر ما که تلفیقی از جوانان و بزرگ‌سالان هستند به مسابقات دوستانه‌ای که در شهرستان‌های گنبد کاووس و سمنان برگزار خواهد شد عزیمت خواهند کرد.

امینی با اشاره به اینکه مشکل امکانات تمرینی ورزشکاران این هیئت هم‌چنان پا بر جاست، ادامه داد: محدودیت محل انجام تمرینات تیم‌ها در سالن مطهری موجب شده است نتوانیم رینگ هوایی را برپا کنیم و این موضوع بر کیفیت تمرینات و نحوه آماده‌سازی نفرات تاثیر منفی گذاشته است.

سرپرست هیئت بوکس استان البرز با بیان اینکه هم‌اکنون بوکس در شهرستان‌های استان نیز فعال شده است، گفت: شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد پویایی خوبی را در این رشته دارند و توانسته‌اند در برخی از اوزان خود را به ترکیب تیم منتخب استان برسانند اما در شهرستان طالقان هنوز این رشته فعال نشده است که امیدوارم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک و با همکاری اداره ورزش این منطقه بوکس را در این شهرستان نیز فعال نماییم.

وی در پایان با اشاره به جهش البرز در مسابقات قهرمانی کشور گفت: سال 90 عناوین خوبی برای این استان در رقابت‌های کشوری به دست آمد و این استان را به جمع ده استان برتر کشور رساند و تلاش خواهیم کرد این جایگاه را در سال جاری باز هم بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول