اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس برنامه‌ریزی‎ها صورت گرفته

23 ویژه برنامه گرامیداشت ارتحال امام در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به ‌مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) 23 برنامه محوری در این استان برگزار می‏شود.

23 ویژه برنامه گرامیداشت ارتحال امام در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی پیش ازظهر امروز در دومین نشست کمیته مراسم ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در این استان، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‎ها و هماهنگی‌های صورت گرفته همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) افزون بر 23 ویژه برنامه ارتحال در این استان برگزار می‎شود.

وی افزود: بر همین اساس 23 سخنران برای دعوت به استان برای حضور در مراسم گرامیداشت ارتحال امام مشخص شده‌اند تا با حضور در 23 نقطه این استان اهداف انقلاب و آرمان‌های امام را برای نسل جوان تبیین کنند.

گرجی با بیان اینکه 12 محور برای سخنرانان مشخص شده است، گفت: حفظ نظام، حمایت از فلسطین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های بیداری اسلامی از جمله این محورها محسوب می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مراسم سالروز ارتحال امام در مرکز استان برگزار می‎شود، گفت: مردم این استان هر ساله حضوری باشکوه در مراسم ارتحال امام داشته‌اند که برهمین اساس انتظار می‎رود در سال‌ جاری نیز مردم استان حضوری باشکوه در این مراسم داشته باشند.

وی با بیان اینکه مراسم 16 خرداد امسال مصادف شده است با ولادت حضرت امام علی(ع)، گفت: بر همین اساس لازم است تا با برنامه‌ریزی برگزاری مراسم ویژه‌ای در دستور کار قرار بگیرد.

گرجی حفظ نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، حفظ وحدت و استکبارستیزی را از جمله مهم‌ترین دیدگاه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: امام خمینی(ره) دارای یک شخصیت متکی به اسلام و قرآن بود و به همین دلیل نیز ماندگار شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول