اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر و نماینده فدراسیون والیبال:

حرکات بازیکن پیکان در کمیته انضباطی مطرح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: حرکات اضافی بازیکن پیکان برای تحریک تماشاگران مقابل کاله مازندران در کمیته انضباطی مطرح می‌شود.

حرکات بازیکن پیکان در کمیته انضباطی مطرح می‌شود

امیدوار حاتمی پس از پایان بازی نخست مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که بین کاله مازندران و پیکان تهران دنبال شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بازی بسیار خوبی را در آمل شاهد بودیم که دو تیم از عملکرد مطلوبی برخوردار بودند.

وی ادامه داد: همان‌طور که ما در کار کادر مربیان و بازیکنان تیم‌ها دخالت نمی‌کنیم آنها نیز نباید در کار داوران دخالتی داشته باشند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال در مورد دو صحنه‌ای که کادر فنی و بازیکنان دو تیم نسبت به آن معترض بودند، گفت: داور همانند بازیکنان اشتباهاتی دارد که غیر قابل بازگشت است، ولی زمانی که این اشتباهات در شرایط حساس نقض قانون و مقررات نباشد کمتر به چشم آمده و فشار وارد می‌کند.

حاتمی با تاکید اینکه قضاوت مطلوبی را در این دیدار از داوران شاهد بودیم، بیان داشت: از نمره 100 به داوران 96 دادم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال و ناظر این فدراسیون در دیدار مقابل کاله و پیکان در مورد حرکات اضافی بازیکنان پیکان ابراز داشت: مجتبی میرزاجانپور بازیکن شماره 12 پیکان حرکات اضافه زیادی در میدان داشت که در برخی موارد باعث تحریک تماشاگران شده و در این امر زیاده‌روی داشت البته گزارش این اعمال به کمیته انضباطی اعلام می‌شود.

حاتمی با اشاره به اینکه فحاشی از سوی بازیکنان پیکان را رد می‌کنم، تصریح کرد: ولی حرکت این بازیکن پیکان در مراحل بعدی مورد بازخواست قرار می‌گیرد همچنین از سوی فدراسیون والیبال و سازمان لیگ برتر به طور کتبی تذکراتی به پیکان اعلام می‌شود و اگر وضعیت حاد باشد کار به کمیته انضباطی کشیده می‌شود.  

وی تصریح کرد: حرکت این بازیکن در جلسه صبح امروز فدراسیون والیبال مطرح می‌شود.

حاتمی در مورد روند برگزاری این دیدار مهم، شرایط بازی، مهیا کردن سالن قبل این دیدار و عملکرد عوامل انتظامی اذعان داشت: از همه این عوامل رضایت دارم و بازی بدون حاشیه و درگیری را در این شهرستان شاهد بودیم که تماشاگران فهیم آن نیز تیم خود را حمایت کردند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول