اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن رودباریان در گفت‌و‌گو با فارس:

پیکان با شرط انتقال کامل در قزوین بماند

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان قزوینی تیم راه آهن تهران گفت: به شرطی با ماندن تیم پیکان در قزوین موافقم که این تیم کاملا به قزوین منتقل شود.

پیکان با شرط انتقال کامل در قزوین بماند

حسن رودباریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مخالف انتقال تیم‌ها از تهران به شهرهای دیگر هستم اما اگر تیم پیکان از مدیریت ایران‌خودرو خارج شود و همانند پاس همدان، به قزوین منتقل شود، با ماندن پیکان در قزوین موافقم.

وی ادامه داد: قزوین می‌تواند با امکانات و استعدادهایی که دارد تیمی را از لیگ‌های پایین به لیگ برتر فوتبال بیاورد.

دروازه‌بان تیم راه‌آهن تهران به تیم آلومینیوم هرمزگان اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی، تیم آلومینیوم هرمزگان از لیگ دسته یک به لیگ برتر راه یافت و این استان هرمزگان بود که از این تیم حمایت کرد.

رودباریان تصریح کرد: باید برای تیم پیکان سرمایه‌گذاری انجام شود و امکانات لازم در اختیارش قرار گیرد نه اینکه همانند سال‌هایی که در پیکان توپ می‌زدم فقط بازی‌هایش در قزوین باشد و تمرینات و قراردادها در تهران بسته شود.

وی در خصوص وضعیتش در تیم راه‌آهن تهران گفت: تا به امروز در اکثر بازی‌های پیکان در دروازه حضور داشتم و به عنوان بازیکن فیکس در بازی‌ها بوده‌ام.

این بازیکن قزوینی اضافه کرد: اگر مشکلات مالی تیم راه‌آهن به کلی حل شود، با مربی بزرگی که دارد در تیم راه‌آهن می‌مانم.

دروازه‌بان تیم راه‌آهن تهران با بیان اینکه به تیم ملی فکر می‌کنم، اظهار کرد: همه بازیکنان جوان و باتجربه برای رفتن به تیم‌ملی انگیزه فراوانی دارند و من نیز انگیزه زیادی برای رفتن به تیم ملی دارم.

وی در ادامه وضعیت تیم راه‌آهن را مطلوب دانست و بیان کرد: با پیروزی که چند روز پیش به دست آوردیم تا حدودی از خطر سقوط نجات یافتیم و امیدوارم حداکثر امتیاز را در بازی‌های بعدی کسب کنیم.

رودباریان در پایان خاطر نشان کرد: تیم راه‌آهن تهران سال آینده بهتر از اینها بسته می‌شود و بازیکنان خوبی را می‌تواند جذب کند.

انتهای پیام/و۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول