اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال:

پیروزی مقابل پیکان دور از دسترس نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال گفت: می‌توانیم در برابر پیکان پیروز باشیم و سه امتیاز این بازی دور از دسترس نیست.

پیروزی مقابل پیکان دور از دسترس نیست

ساموئل دارابینیان در آستانه بازی تیم‌اش برابر صدرنشین جدول پیکان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: دو تیم سایپا شمال و پیکان بازی سخت و دشواری در قائمشهر دارند و هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند آمد.

وی بیان داشت: بازیکنانم در چهار هفته اخیر بازی بسیار خوبی را در برابر حریفان انجام دادند که از 12 امتیاز ممکن موفق به کسب 10 امتیاز شدند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال در ادامه گفت: تیم کاملا آماده بازی با پیکان قزوین است و بازیکنان نیز در آمادگی خوب بدنی به سر می‌برند و حتما برای کسب امتیاز و شگفتی وارد زمین مسابقه خواهند شد.

دارابینیان درباره تیم حریف تصریح کرد: مسئولان باشگاه پیکان قزوین با جذب بهترین بازیکنان و کادر فنی تیم را برای صعود به لیگ برتر بستند که با اتکا به هواداران می‌توانیم در مقابل تیم قدرتمند پیکان پیروز میدان باشیم.

وی با تشکر از حمایت‌های مدیران باشگاه سایپا شمال در پی موفقیت این تیم در هفته‌های اخیر ابراز داشت: بازیکنان تیم کاملاً جوان و از استعدادهای فوتبال کشور و استان هستند که باید از امکانات اولیه ورزشی در باشگاه برخوردار باشند.  

سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال در پایان اذعان داشت: این تیم تجربه نخستین سال حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان را دارد و با توجه به جوانی بازیکنانش استحقاق حضور در سطح اول فوتبال ایران را با این بازیکنان و کادر فنی دارد.

به گزارش فارس، از هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم سایپا شمال در روز جمعه چهاردهم بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم صدرنشین جدول پیکان قزوین است.

در حال حاضر تیم سایپا شمال با 21 امتیاز و با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها در رده ششم جدول در گروه اول این مسابقات 14 تیمی قرار دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول