اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر یادواره شهدای آماد و پشتیبانی اردبیل:

یادواره 44 شهید آماد و پشتیبانی اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اولین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با هدف پاسداشت یاد و مقام 44 شهید آماد و پشتیبانی اولین یادواره این شهدا در اردبیل برگزار می‌شود.

یادواره 44 شهید آماد و پشتیبانی اردبیل برگزار می‌شود

نادر علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ‌اظهار داشت: این یادواره از ساعت در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شده و از خانواده‌های شهدای آماد و پشتیبانی تجلیل می‌شود.

وی حضور مسئولان کشوری و استانی را به همراه مهمانانی ارزشمند یادآور شد و تصریح کرد: سپاه و بسیج به دنبال حفظ ارزش‌های جنگ هشت ساله در تدارک برگزاری یادواره‌های مختلف است که از سال گذشته با تخصصی شدن یادواره‌ها ما نیز تصمیم گرفتیم یادواره شهدای آماد و پشتیبانی را به صورت ویژه برگزار کنیم.

علیزاده خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این یادواره تجلیل و تکریم سیره شهدا، نقش برجسته آنها در هشت سال دفاع مقدس، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا ساختن آحاد جامعه با ایثارگری رزمندگان این سرزمین مقدس است.

این مسئول اضافه کرد: در این زمینه یادواره کشوری نیز با تجلیل از چهار هزار شهید آماد و پشتیبانی در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود که امیدواریم برگزاری چنین برنامه‌های معنوی فضای ارزشمندی را به وجود آورد.

دبیر یادواره شهدای آماد و پشتیبانی اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما معتقدیم شهدا سرمایه‌های معنوی این جامعه هستند و هر روز باید عظمت و جایگاه ارزشمند آنها تبیین و روشنگری شود.

وی گفت: کشور ما ایران در سایه این شهدا توانسته است برابر نظام‌های استکباری با تمام وجود قد علم کند و توطئه آنها را یکی پس از دیگری خنثی کند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول