اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و خانواده شهدا در رودان هرمزگان

یادواره 14 شهید برنطین و خیرآباد برگزار شد/ درخواست برای حمایت بیش‌تر از یادواره‌ها

خبرگزاری فارس: یادواره 14 شهید دهستان برنطین و خیرآباد در حالی با حضور مسئولان و با تأخیری چند روزه برگزار شد که مسئولان ستاد برگزاری این یادواره خواستار حمایت‌های بیش‌تری از برگزاری این‌گونه مراسم‌ها از طرف مسئولان شدند.

یادواره 14 شهید برنطین و خیرآباد برگزار شد/ درخواست برای حمایت بیش‌تر از یادواره‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان در هرمزگان، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عصر امروز در یادواره 14 شهید دهستان برنطین و خیر‌آباد که در حسینیه بهشت زهرا برنطین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، اظهار داشت: ترویج تفکر شهدا که همان بصیرت و تفکر ولایت‌مداری است و پایبند بودن به دستورات ولایت‌فقیه از مهم‌ترین اولویت‌های عصر حاضر است.

وی، با بیان اینکه الگو و اسوه ولایت‌مداری "سیده زنان عالم حضرت صدیقه‌طاهره(س)" است افزود: چرا که نخستین شهید دفاع از حریم ولایت در دفاع از حق امیرالمؤمنین(ع‌)، حضرت فاطمه(س) بود.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) از شهدا به عنوان رهروان راستین حضرت زهرا(س) نام برد و گفت: شهدا با نثار خون خود به ولی‌فقیه زمان لبیک گفتند.

در ادامه نیز سردار جواد مشیدی، عضو شورای فرماندهی و مسئول بازرسی نیروی دریایی سپاه ضمن "تجلیل و تقدیر" از ستاد اجرایی یادواره شهدا دهستان برنطین، "رفتار ابوالفضل(ع) در اطاعت‌پذیری از امام خویش را تمثیل خوبی برای گوش به فرمان بودن به امر ولی‌فقیه" دانست.

وی تنها راه سعادت در دنیا و آخرت را فرمانبری محض از ولایت و ولی‌فقیه دانست و گفت: همان گونه که ابوالفضل(ع) در هر لحظه‌ای از جنگ، فرامین محوله از ولی خود را اطاعت می‌کرد ما نیز باید از این بزرگان الگو بگیریم.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان که جنگ نرم فرا روی ماست، ما نیز چون مقتدایمان ابوالفضل(ع) باید از فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) که ولی‌فقیه زمان است اطاعت کنیم.

در این مراسم هم‌چنین مجید اعمایی (پسر شهید حسن اعمایی) و اصغر نیک‌اندیش یکی از شاعران جوان هرمزگانی در وصف شهدا اشعاری را قرائت کردند.

حاج حمید رمضان‌پور از مداحان برجسته کشوری نیز در این مراسم به مدیحه‌سرایی در مدح اهل‌بیت علیهم السلام پرداخت.

*انتظار حمایت بیش‌تری برای برگزاری یادواره شهدا داشتیم

عبدالله ضیائی دبیر یادواره شهدای دهستان برنطین و خیرآباد در گفتگو با خبرنگار فارس از "حمایت کم رنگ مسئولان در برگزاری این یادواره" ابراز نارضایتی کرد و علت به تعویق افتادن برگزاری این یادواره را نیز همین نکته عنوان کرد.

وی افزود: شهدا وارثان واقعی انقلابند و آنان را شایسته بزرگداشتی بیش از آنچه در مراسم امروز اتفاق افتاد دانست و حمایت جدی مسئولان را در برگزاری محافلی این چنینی خواستار شد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول