اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سالروز آزادی خرمشهر در برجرود برگزار می‌شود

برپایی یادواره 8 هزار شهید شیمیایی کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده 24 گروه بعثت نیروی زمینی سپاه در بروجرد گفت: یادواره 8 هزار شهید شیمیایی کشور و 700 شهید تیپ 24 بعثت بروجرد هم‌زمان با سالروز آزادی خرمشهر در این شهرستان برگزار می‌شود.

برپایی یادواره 8 هزار شهید شیمیایی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سیف‌الله ایمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: هر سال برای شهدا در گروه‌های مختلف یادواره‌هایی برگزار می‌شود اما امسال برای نخستین ‌بار در سطح کشور یادواره 8 هزار شهید شیمیایی در بروجرد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره‌ها برای شهدا برای یادآوری به ما زنده‌هاست که فراموش نکنیم برای انقلاب اسلامی چه خون‌های پاکی ریخته شده است.

ایمانی اضافه کرد: مظلوم‌ترین شهدای ما شهدای شیمیایی هستند که نحوه شهادت این بزرگ‌مردان بسیار تأمل برانگیز است.

وی تصریح کرد: اقدامات فراوانی در بروجرد برای برگزاری این یادواره انجام شده است و برنامه‌های گوناگونی از جمله نمایشگاه عکس از طرف واحد ایثارگران وزارت امور خارجه در این یادواره برگزار می‌شود.

ایمانی یادآور شد: در برگزاری این یادواره سردار عراقی جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه حضور خواهد داشت، هم‌چنین سفرای خارجی، خبرنگاران و عکاسان خارجی و بین‌المللی نیز از مهمانان این یادواره هستند که از نظر بین‌المللی این موضوع انعکاس خوبی دارد.

فرمانده 24 گروه بعثت نیروی زمینی سپاه در بروجرد خاطرنشان کرد: یادواره 8 هزار شهید شیمیایی کشور و 700 شهید تیپ 24 بعثت بروجرد هم‌زمان با سالروز آزادی خرمشهر سوم خردادماه در ورزشگاه ولایت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول