اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیست و یکم و بیست و دوم اردیبهشت ماه

یادواره سرداران و 108 شهید روستای فردو برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری یادواره شهدای روستای فردو گفت: یادواره سرداران و 108 شهید روستای فردو بیست و یکم و بیست و دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

یادواره سرداران و 108 شهید روستای فردو برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی رضائیان ظهر امروز با تشریح برنامه‌های این یادواره اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ویژه یادواره، برگزاری آیین عطر‌افشانی و غبارروبی مزار شهیدان است که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان کشوری، پنجشنبه ساعت 15 در گلزار شهدا شیخان و علی ابن جعفر برگزار می‌شود.

وی افزود: در ادامه برگزاری این یادواره مراسمی پنجشنبه شب 21 اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مجتمع امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی، و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری یادواره شهدای روستای فردو از برگزاری مراسم دیگری در روستای شهید پرور فردو خبر داد و تصریح کرد: این برنامه صبح جمعه 22 اردیبهشت ماه در حسینیه شهدای روستای فردو با حضور خانواده‌های سرداران و 108 شهید این روستا و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با مداحی مجتبی رمضانی و خاطره‌گویی مسعود ده‌نمکی برگزار می‌شود.

رضاییان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند تا جوانان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند، بهترین سپر در برابر این تهاجمات و دشمنی‌ها را برگزاری این گونه یادواره‌ها دانست.

وی تاکید کرد: با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ شهدا و از خودگذشتگی آنها می‌توانیم تنها گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان هشت دفاع مقدس را جبران کنیم.

مسئول ستاد برگزاری یادواره سرداران و 108 شهید روستای فردو با اشاره به اینکه نخستین مراسم یادواره شهدا در کل کشور در روستای فردو برگزار شده است، خواستار اهتمام مسئولان ستادهای برگزاری یادواره شهدا در کشور به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول