اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

پرداختن به الگوهای دینی میزان طلاق را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: توجه و بکارگیری الگوهای دینی و آموزه‌های اسلامی به تعدیل و کاهش پدیده شوم طلاق در جامعه منجر می‌شود.

پرداختن به الگوهای دینی میزان طلاق را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته زن در اردبیل ایجاد محیط گرم خانواده تربیت فرزندان خانه‌داری و شوهرداری را ممتازترین مولفه و رسالت زنان اعلام کرد و اظهار داشت: همه اینها مهم‌ترین مسئولیتی است که اگر زنان ما به الگوهای دینی نیز بپردازند قطعا زندگیشان مدینه فاضله خواهد شد.

وی افزود: امروز بزرگترین معضل جامعه ما طلاق و جدایی و فروپاشی خانواده‌هاست در حالی که زنان ما می‌توانند با مدیریت کامل جامعه جلوی این اتفاق شوم را گرفته و خانواده را از افتادن در ورطه هلاکت نجات دهند

رئیس شورای اداری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود مدیریت خانواده و امور مالی آن را متوجه زنان دانست و اضافه کرد: زنان ما باید با بهره‌گیری از شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش خود را در راستای تحقق این اهداف بلند بکار گیرند و علاوه بر آن سال تولید ملی را که همه در آن وظیفه و نقش دارند به خوبی محقق کنند.

صابری با تاکید بر اینکه همه ما در نظام اسلامی در مقابل شعار امسال مسئول هستیم خاطرنشان کرد: یکی از نقش‌های اساسی ما که زنان بیشتر از همه باید آن را رعایت کنند اصل پرهیز از تجمل‌پرستی و تنوع طلبی است که جز زنان کسی نمی‌تواند این اصل را در جامعه پیاده کند.

وی اولین رمز موفقیت سال تولید ملی را تلاش در راستای مصرف تولید ملی اعلام کرد و بیان داشت: حذف دستگاه‌های خارجی از جهیزیه دختران باید از خانواده‌ها آغاز شود و رفته رفته آن را به یک فرهنگ غالب در جامعه تبدیل کنیم.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود اولویت‌بندی در زندگی را سبب آرامش در حیات عنوان و تصریح کرد: 99 درصد عامل طلاق‌های روی داده در جامعه فعلی ما اختلاف سلیقه‌هاست که بانوان باید در این راه پیشگام شده و با کوچکترین بهانه‌ای اجازه ندهند خانواده به مرز فروپاشی برسند.

صابری تلاش برای مبارزه با پدیده شوم طلاق را مورد تاکید قرار داد و افزود: با رفع بسیاری از این چالش‌ها که متاسفانه منشا آن نیز تجمل‌پرستی است می‌توانیم یک زندگی ایده‌آل را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تدوین برنامه جامع ورزش برای بانوان استان را نیز یادآور شد و اظهار داشت: مشاوران بانوان دستگاه‌ها باید اصل ورزش و تندرستی را در برنامه‌های هفتگی خود بگنجانند که از دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز می‌خواهم این امر را به جد پیگیری کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول