اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران کل مشارکت‌های مردمی و فناوری اطلاعات صورت گرفت

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مرودشت

خبرگزاری فارس: با حضور مدیران کل مشارکت‌های مردمی و فناوری اطلاعات، چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان مرودشت برگزار شد.

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، صبح امروز با حضور مدیران کل مشارکت‌های مردمی و فناوری اطلاعات چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار مرودشت برگزار شد.

محمدرضا جعفری مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس در این جشنواره اظهار داشت: تعهدات نیک‌اندیشان از 17 میلیارد تومان در سال 1377 به 900 میلیارد تومان در سال 90 رسیده است که نسبت به سال قبل 19 درصد رشد را نشان می‌دهد.

جعفری افزود: با تشکیل مجامع شهرستانی نیز سال قبل در 440 شهرستان این جشنواره برگزار شد که استان فارس فعال‌ترین آن‌ها بوده و مرودشت نیز در برگزاری این جشنواره‌ها درخشش قابل توجه‌ای داشته است.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش و پرورش اضافه کرد: خیرین مردان بزرگی هستند که نامشان در تاریخ می‌ماند و مصداق آن حسنعلی علی‌پور خیر‌عزیزی که زندگی مرفه در خارج از کشور را رها و در اوایل انقلاب به کشور بازگشت.

وی ادامه داد: این خیر بزرگوار به تعداد شهدای کربلا فضای آموزشی ساخت تا همان‌گونه که امام حسین(ع) همواره زنده  است و روز به روز فرهنگ عاشورا گسترش می‌یابد، فرهنگ کار خیر مدرسه‌سازی نیز ترویج شود و حتی وصیت کرد او را در مسیر تردد دانش‌آموزان دفن کنند و خانه‌اش نیز پس از مرگ به امر آموزش اختصاص یابد.

به گزارش فارس، در این مراسم باشکوه که به همت روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت برگزار شد، احمد دست‌نیان مدیرکل نوسازی مدارس فارس، ابوالحسن فال اسیری رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان فارس، یداله حسینی فرماندار مرودشت، محمدمهدی برومندی نماینده منتخب مردم مرودشت در مجلس نهم شورای اسلامی، ابوالقاسم غفوری امام جمعه و جمعی از خیران و مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول