اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء

مرکز درمانی ازگله مورد بهره‌برداری قرار گرفت

خبرگزاری فارس: نخستین مرکز درمانی شهر مرزی ازگله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر در این منطقه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرکز درمانی ازگله مورد بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، این مرکز حاصل تلاش مهندسان موسسه مهندسی رهاب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در راستای محرومیت زدایی در آن منطقه است که از این پس پاسخ‌گوی نیازهای درمانی و پزشکی مردم منطقه است.

این مرکز مجهز به تجهیزات پزشکی در بخش‌های مامایی، بهداشت و مراقبت‌های بارداری، پزشکی، مامایی، کارشناسی و مشاوره بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری‌هاست.

در مراسم افتتاحیه این مرکز، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه سازندگی گفت: همه ما باید برای پایداری این انقلاب و نظام اسلامی تلاش کنیم، چراکه دشمنان این نظام از همان بدو تولد انقلاب توطئه بین قومیت‌ها و مذاهب را آغاز کردند.

حجت‌الاسلام ولی ابرقویی تصریح کرد: دشمنان جنگ را بر ما تحمیل و ما را تحریم کردند و همه اینها فقط برای این بود که این نظام استقرار پیدا نکند اما باز هم به لطف خدا و همت بلند این ملت سرافراز و از برکت خون شهدا، نظام اسلامی مستقر شد و امروز در دنیا می‌توانیم ادعا کنیم که نظام ما نظامی پایدار و مستقل است.

‌ابرقویی افزود: پروژه امروز گوشه کوچکی از کار سازندگی است و باید تمام ایران اسلامی به همین شکل ساخته شود و آرزو روزی را می‌کنیم که هیچ محرومیتی در کشور وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز مملکت ما در بسیاری از امور الگوی شایسته‌ای برای تمام جوامع اسلامی است که امیدواریم در بحث سازندگی نیز چنین شود.

امام جمعه اهل سنت شهر مرزی ازگله نیز با تقدیر از تلاشگران سازندگی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و آرزوی توفیق برای تمامی خدمت‌گذاران نظام اسلامی، احداث پروژه مرکز بهداری را در راستای رفع نیازهای بهداشتی مردم محروم ازگله و روستاهای همجوار بسیار با اهمیت دانست و از طرف مردم ازگله از زحمات مجریان آن قدردانی کرد.

مردم منطقه ازگله با بیش از سه هزار نفر جمعیت پیش از این برای مسائل درمانی و اورژانسی خود به مراکز درمانی شهرهای اطراف مراجعه می‌کردند که با توجه به اینکه فاصله ازگله تا نزدیکترین مرکز درمانی 45 کیلومتر است که برای بیماران و نیازمندان به درمان، رنج و مشکلات بسیاری ایجاد می‌کرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول