اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 850 مصوبه تصویب شده سفرهای هیئت دولت به استان اصفهان

بیش از سه چهارم مصوبات در اصفهان اجرا شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به تصویب 850 مصوبه در جریان سفرهای هیئت دولت به استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از سه چهارم این مصوبات اجرایی شده است.

بیش از سه چهارم مصوبات در اصفهان اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه برپایی نمایشگاه خدمت در باغ موزه چهل‌ستون اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به بهانه یکصدمین سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به مشهد مقدس نمایشگاهی از دستاوردهای این سفرها به استان اصفهان در معرض دید مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مردم در بازدید از نمایشگاه خدمت، از نزدیک با گوشه‌ای از دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت به استان اصفهان آشنا می‌شوند، تصریح کرد: در این نمایشگاه به دلیل سخت‌افزاری بودن بسیاری از پروژه‌ها و مصوبه‌های سفرها امکان نمایش بسیاری از دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت به این استان وجود نداشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به سفرهای ریاست جمهوری به استان اصفهان افزود: از ابتدای تشکیل دولت نهم و دهم رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت تاکنون سه دوره به استان اصفهان سفر کرده‌اند که طی آن 850 مصوبه در کل استان در حوزه‌‍‌های مختلف به تصویب رسیده و بیش از سه چهارم مصوبات ریاست جمهوری به استان اصفهان اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون حدود 95 درصد از مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به اصفهان اجرایی شده و بخش زیادی از آن به بهره‌برداری رسیده است.

اسماعیلی ادامه داد: هم‌چنین بیش از 70 درصد از مصوبات سفر دوم هیئت دولت و حدود 50 درصد از مصوبات سفر در دوره سوم به استان اصفهان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه از کل مصوبات سه دوره سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان تاکنون بیش از 650 مصوبه آن اجرایی شده است، گفت: به زودی هیئت دولت به منظور پی‌گیری مصوبات سفرهای گذشته خود در استان اصفهان به این استان سفر می‌کنند که در این سفر مصوبات جدیدی را نیز برای تصویب آماده کرده‌ایم، اما محوریت چهارم سفر احمدی‌نژاد به اصفهان پی‌گیری و رفع موانع اجرایی نشدن برخی از مصوبات سفرهای پیشین است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول