اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان:

محدوده زوج و فرد مجهز به دوربین ضبط تخلف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از تجهیز محدوده زوج و فرد شهر اصفهان به دوربین‌های ضبط تخلف خودکار در سال 91 خبر داد.

محدوده زوج و فرد مجهز به دوربین ضبط تخلف می‌شود

سرهنگ حسین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به محدوده‌بندی برخی خیابان‌های اصلی شهر اصفهان به زوج و فرد و عدم رعایت زوج و فردی برخی خودروها اظهار داشت: برخی از خیابان‌های شهر اصفهان منتهی به کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی شده و هر چند کنترل می‌شود اما هنوز شاهد برخی از تخلف‌ها هستیم.

وی افزود: برای همه مکان‌های مشخص نمی‌توان نیرو مستقر کرد، اما در حد امکان در محدوده زوج و فرد خیابان‌ها، نیرو استقرار یافته است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان در پاسخ به این سؤال که برخی از رانندگان قانون‌گریز از کوچه‌های فرعی عبور و محدوده طرح را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: نیروهای مستقر داخل در محدوده گشت‌ها بسیار جدی جریمه‌ می‌کنند و به این طریق نیست که رانندگان از فرعی‌ها فرار کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر خیابان‌های اصلی را عامل گذاشته‌ایم و رانندگان متخلف نیز جریمه‌ می‌شوند و تاکنون نیز بسیاری از این اعمال قانون‌ها انجام شده است.

غلامی با اشاره به جلسه مشترک با استانداری اصفهان ادامه داد: با موافقت استاندار اصفهان مصوب شد که محدوده زوج و فرد را دوربین گذاشته تا از طریق دوربین کنترل خودکار توسط دوربین‌ها صورت و عکس‌برداری از خودروهای متخلف صورت گیرد.

وی بیان داشت: مقدمات نصب این دوربین‌ها توسط شهرداری و مدیریت ترافیک صورت می‌گیرد که در حال حاضر در پی عقد قرارداد با پیمانکار اجرایی کار انتظار داریم تا سال 91 اجرایی شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول