اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

رفاه شهروندان در اجرای طرح زوج و فرد برای خودروها مدنظر باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رفاه شهروندان در اجرای طرح زوج و فرد برای خودروها مدنظر باشد.

رفاه شهروندان در اجرای طرح زوج و فرد برای خودروها مدنظر باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها بعدازظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پایان یافتن ثبت نام کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر‌اساس اعلام ستاد انتخابات کشور بیش از ۵ هزار نفر در کشور و بیش از ۴۰۰ نفر در استان اصفهان داوطلب حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه انتخاب نمایندگان توانمند در بخش‌های اجرایی، فنی، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند کشور را به اهداف برنامه 20 ساله که مورد تاکید و تایید رهبر معظم انقلاب است برساند، تصریح کرد: اگر نمایندگان سطحی نگر انتخاب شوند، برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های مورد نظر با مشکل مواجه می‌شویم بنابراین فردی که فاقد شجاعت لازم بوده و اعتقاد عملی به ولایت فقیه و قانون اساسی نداشته باشد، نباید نامزد تصاحب کرسی مجلس شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه نمایندگان باید از پرداختن به مسائل جزئی پرهیز کنند، افزود: امید است نمایندگان دور جدید مجلس شورای اسلامی مسائل جزئی را به شوراهای شهر واگذار کرده تا بتوانند وظایف نمایندگی خود را به طور صحیح و آنچه که درخور مردم است، انجام دهند.
وی خطاب به مردم نیز گفت: مردم با هوشیاری افرادی را انتخاب کنند که متخصص، شجاع و متعهد به نظام جمهوری اسلامی باشند.
حاج رسولیها در ادامه صحبت‌های خود در ارتباط با اجرای طرح تردد زوج و فرد برای خودروها بیان داشت: در اجرای این طرح، باید مباحث اقتصادی، اجتماعی و پزشکی شهروندان نیز دیده شود و برای آن تمهیدات خاصی برای خیابان‌های مرکز شهر در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول