اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

زوج و فرد از فردا در رینگ سوم ترافیک شهری اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: با توجه به شدت یافتن آلایندگی‌ها طرح زوج و فرد در رینگ سوم ترافیک شهری تا یک هفته و از فردا ساعت هفت صبح اجرایی می‌شود.

زوج و فرد از فردا در رینگ سوم ترافیک شهری اجرا می‌شود
سید جمال الدین صمصام شریعت امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شدت آلاینده‌های حاصل از وسایل نقلیه، آلودگی را به اوج رسانده است، اظهارداشت: با توجه به وضعیت بحرانی هوای از فردا، دوشنبه محدوده ترافیکی بیشتر می‌شود.
وی با بیان اینکه در رینگ سوم این محدودیت به سمت مرکز به مدت یک هفته اعمال می‌شود، افزود: بیشتر اعمال این محدودیت در بزرگراه‌های منتهی به مرکز شهر صورت می‌گیرد.
 معاون عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: این رینگ سوم شامل، بزرگراه صیاد شیرازی، بزرگراه آقا بابایی، اتوبان چمران، اتوبان خیام،خرم، اتوبان میرزا کوچک‌خان جنگلی، بزرگراه شهید حبیب‌الهی، شهید میثمی، شهید اقارب‌ پرست و شهید همت است.
وی تاکید کرد: محدودیت ترافیکی از فردا ساعت هفت صبح تا هشت شب و به صورت یکسره و به صورت موقت اعمال می‌شود.
صمصام شریعت در مورد اجرای طرح زوج و فرد به صورت دائم گفت: در حال حاضر این طرح برای رفع و خروج از بحران آلایندگی‌های حاصل از دود خودرو‌ها مصوبه شورای مدیرت بحران و نیز مدیرت ترافیک را گرفته است.
وی خواستار تردد خودروها در صورت لزوم شد و افزود: شهروندان در حد امکان از وسایل خودروی شخصی استفاده نکنند.
معاون عمرانی استاندار با تاکید به اینکه درصد آلایندگی ناشی از دود اگزوز خودروها است، بیان داشت: درصد کمی از آلایندگی‌ها مربوط به صنایع است.
وی ادامه داد: در راستای کاهش آلایندگی‌های حاصل از سوخت مازت نیروگاه هماهنگی شده است که از گاز استفاده شود تا آلایندگی به حداقل برسد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول