اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

تردد خودروها در کرج زوج و فردی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار البرز از اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در کرج به منظور کنترل ترافیک این شهرستان خبر داد.

تردد خودروها در کرج زوج و فردی می‌شود

احمد افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: آمارهای موجود از سال‌های قبل نشان می‌دهد که حجم تردد خودروها در آستانه عید نوروز در سراسر کشور و هم‌چنین کرج افزایش چشم‌گیری دارد.

وی افزود: اشتیاق مردم برای استفاده از خودروهای شخصی در آستانه عید نوروز موجب می‌شود که هر ساله ما در روزهای آخر اسفندماه شاهد بار ترافیک شدید در اکثر خیابان‌های کرج به ویژه مراکز خرید و گذرگاه‌های اصلی باشیم.

معاون استاندار البرز ادامه داد: به همین دلیل کار گروه‌های تخصصی در استانداری البرز با شرکت دستگاه‌های مسئول مانند شهرداری و سازمان‌های حمل و نقل عمومی تشکیل شد.

افضلی افزود: این کار روه‌ها برای کاهش ترافیک در روزهای منتهی به پایان سال مصوباتی داشتند که یکی از آنها اجرای طرح تردد خودروها به صورت زوج و فرد بود.

وی گفت: این طرح در پایتخت اجرا شده و آثار مثبتی داشته است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در روزهای پایانی سال تردد خودروها در کرج به صورت زوج و فرد انجام شود.

* کاهش ترافیک کرج نیازمند همکاری‌ همه دستگاه‌های مسئول است

معاون عمرانی استاندار البرز در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا برای کاهش ترافیک این شهرستان تنها به اجرای طرح تردد خودروها به صورت زوج و فرد بسنده می‌شود؟ گفت: به طور قطع برای حل این معضل نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های کلان و بلندمدت هستیم.

افضلی تأکید کرد: تحقق این مهم نیز نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های مسئول است و خوش‌بختانه این روحیه در میان مدیران ذی‌ربط کرج وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در گام نخست تصمیم گرفتیم که در روزهای پایانی سال خودروها براساس زوج و فرد در کرج تردد کنند.

افضلی در پایان اعلام کرد: اطلاعات مربوط به اجرای این طرح از سوی نهادهای مسئول به زودی به مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول