اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

پرداخت وام به 177 دانشجو توسط علوم پایه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه تحصیلات تکمیلی و علوم پایه استان زنجان گفت: در سال گذشته به 177 نفر دانشجو وام پرداخت شده است.

پرداخت وام به 177 دانشجو توسط علوم پایه زنجان

 حمید رضا خالصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع 624 نفر دانشجو در حال حاضر در دانشگاه تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مقالات چاپ شده در مجلات معتبر بین‌المللی یک هزار و 161 مقاله بوده است، خاطرنشان کرد: 14 هزار و 251 عنوان کتاب نیز در کتابخانه ترکمان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان وجود دارد.

معاون دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با بیان اینکه گردهمایی‌های بین‌المللی مختلفی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شده است، اضافه کرد: در مجموع 510 نفر از دانشجویان و اساتید این دانشگاه‌ در دوره‌ها و سمینارهای خارجی حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 93 نفر به عنوان اعضای هیئت علمی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: ما مصر هستیم همه اعضای هیئت علمی در خود دانشگاه مقیم شوند.

خالصی به حضور و فعالیت 333 نفر از اساتید خارج از کشور اشاره کرد و افزود: با دانشگاه‌ها و مراکز علمی جهان نیز همکاری داریم.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی، هنری و کانون شعر و اندیشه، تئاتر و فیلم در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان فعالیت دارند، تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی نابینایان از جمله برنامه‌های فرهنگی برگزار شده در این دانشگاه به شمار می‌رود.

معاون دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه به فازبندی‌های جامع و در اولویت قراردادن فضاهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان اشاره کرد و گفت: در مجموع 106 هزار مترمربع برای احداث این فضاها پیش‌بینی شده است که تاکنون 35 هزار مترمربع به بهره‌برداری رسیده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دسترسی دانشجویان در همه ساعات شبانه‌‌روز به اساتید و تسهیلات آموزشی و پژوهشی از مشخصات منحصر به فرد دانشگاه تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در رشته‌های علوم پایه، همچون فیزیک، شیمی، ریاضی، علوم زمین، علوم زیستی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول