اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

وحدت منتخبان استان امیدواری را زنده کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: وحدت و همسویی منتخبان استان اردبیل در مجلس نهم بارقه امید را در دل‌ها زنده کرده است.

وحدت منتخبان استان امیدواری را زنده کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: با این وحدت و تعامل انتظار می‌رود نگاه نامادری مسئولان استان به شهر خلخال حذف شده و انتظارات به حق مردم برآورده شود.

وی با قدردانی از حضور منتخبان مردم استان در نماز جمعه این هفته شهر خلخال خاطرنشان کرد: وحدت و تعامل منتخبان استان در مجلس شورای اسلامی در حمایت از حقوق مردم ستودنی است و انتظار می‌رود با تلاش بیشتر فرصت چهار ساله را به عرصه خادمی واقعی ملت تبدیل کنند.

امام جمعه خلخال افزود: منتخبان در قبال اعتماد مردم باید با وحدت و همدلی و اتفاق نظر از حقوق جمعی استان در محافل مختلف دفاع کرده و اسباب خشنودی آنها را فراهم کنند.

رشتبری در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: معلمان ما امروز سرمایه‌های بی‌چون و چرای معنویت و تربیت متعالی هستند و از این ظرفیت باید نهایت بهره‌ را برد.

وی با بیان اینکه معلمان نقش تاثیرگذاری در حرکت افتخارآفرین نظام اسلامی دارند، تصریح کرد: با شایستگی مقوله‌های فرهنگی و تربیتی در محیط‌های مدرسه باید مورد توجه قرار گیرد چراکه مفاخر و شهدای ما درس‌آموختگان مکتب اسلام و آموزه‌های دینی هستند.

امام جمعه خلخال در ادامه سخنان خود به شعار سال و حضور رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران و بازدید از یک واحد تولیدی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: تقویت مهارت‌های محیط کار، توانمندسازی احساس امنیت در حوزه سرمایه‌گذاری و نپرداختن به مسایل حاشیه‌ای می‌تواند در تحقق شعار سال بسیار مناسب باشد.

رشتبری با بیان اینکه در سایه توجه به این شعار و تقویت جبهه کار و تلاش بیشتر بر مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی می‌توان فائق آمد، اظهار داشت: گرانی‌های اخیر نتیجه بی‌تدبیری‌های برخی از مسئولان است و این گرانی‌ها حق مردم وفادار به نظام و خط ولایت نیست.

وی گفت: همه وظیفه داریم در سنگر کار و تلاش به بهبود شرایط معیشتی و اشتغال پایدار خانواده‌ها و جوانانمان توجه کنیم و در این مسیر نباید جهاد واقعی را ساده بپنداریم.

وی در پایان خطبه‌های نماز روز جهانی صلیب سرخ را نیز یادآور شد و اضافه کرد: خدمات جمعیت هلال احمر در اجتماع مورد قبول همگان است و این سازمان خدمات ارزشمندی را در مناسبت‌های مختلف بر عهده گرفته و انجام می‌دهد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول