اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه کشاورزی ساری برگزار می‌شود

سومین همایش بین‌المللی تغییر اقلیم و گاه‌شناسی درختی اکوسیستم‌های طبیعی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: سومین همایش بین‌المللی تغییر اقلیم و گاه‌شناسی درختی اکوسیستم‌های طبیعی در دانشگاه علوم کشاورزی ساری برگزار می‌شود.

سومین همایش بین‌المللی تغییر اقلیم و گاه‌شناسی درختی اکوسیستم‌های طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ساری، کریم سلیمانی اظهار داشت: این همایش با حضور بیش از 600 متخصص و کارشناس ایرانی و خارجی و در ارتباط با گاه‌شناسی درختی و دیرینه‌شناسی، تغییر اقلیم و اکوسیستم‌های جنگلی، تغییر اقلیم و اکوسیستم‌های مرتعی و اکوسیستم‌های آبی برگزار می‌شود.

وی دیگر موضوعاتی که در این همایش سه روزه علمی تخصصی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد را شامل تغییر اقلیم و محیط زیست با تکیه بر آلودگی‌های زیست محیطی و سایر جنبه‌های مرتبط شامل بهداشت، ابعاد انسانی و اقتصادی اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اشاره به حضور متخصصانی از کشورهای همسایه و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی مطرح کشور در این همایش تاکید کرد: متخصصان شرکت‌کننده در این کنفرانس سه روزه پیرامون مسائل مهم تغییر اقلیم در اکوسیستم‌های طبیعی به بحث و بررسی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه بیش از 700 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد؛ بیان کرد: پس از بررسی 600 مقاله پذیرفته شده، از بین مقالات پذیرفته شده 400 مقاله پوستری و 200 مقاله به صورت شفاهی در طی روزهای 27 الی 28 اردیبهشت ارائه شده و در دو کتاب منتشر می‌شود.

سلیمانی در پایان گفت: افزون بر برپایی نشست‌ها و سخنرانی‌های تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با بهره‌گیری از اساتید و متخصصان مجرب از جمله برنامه‌های همایش بین‌المللی تغییر اقلیم و گاه‌شناسی درختی است.

انتهای‌پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول