اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع چند منظوره آرزو در ساری خبر داد

اعلام نحوه مشارکت در مجتمع آرزو ساری به زودی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع چند منظوره آرزو گفت: نحوه مشارکت مردم در مجتمع آرزو به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

اعلام نحوه مشارکت در مجتمع آرزو ساری به زودی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرهاد شاهسواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ساری با معرفی فعالیت مجتمع چند منظوره دنیای آرزو در ساری بیان داشت: پروژه چند منظوره دنیای آرزو در مرکز استان در سه فاز و با هزینه 150 میلیارد تومان ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه در عرض سه سال ساخته می‌شود، تصریح کرد: اجرای پروژه دنیایی آرزو در راستای کیفی‌سازی زندگی شهری ساخته می‌شود که با ایجاد چند فضای فرهنگی در مرکز استان بسیاری از نیاز مردم به اماکن فرهنگی برطرف می‌شود.

مدیرعامل مجتمع چند منظوره دنیای آرزو با اشاره به ساخت فاز دوم مجتمع آرزو که زمان آن چهار سال به طول می‌انجامد، بیان داشت: ایجاد چند سالن چند منظوره در این پروژه مدنظر است که با هدف پوشش گردهمایی‌های مرکز استان ساخته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برای اجرای پروژه نیاز به همدلی و همراهی مردم داریم، بیان داشت: پروژه مجتمع چند منظوره دنیای آرزو در ساری با هدف رفاه فرهنگی مردم مرکز استان ساخته می‌شود و برای اجرای این پروژه نیاز به همدلی و همراهی با مردم داریم.

شاهسواری با اشاره به متراژ 140 هزار متری پروژه دنیای آرزو در ساری بیان داشت: طبق استانداردهای تعیین شده برای هر متر کار ساختمانی سه نفر مشغول کار می‌شوند که در اجرای کامل مجتمع چند منظوره بخش اعظمی از نیروی کار ساختمانی در مرکز استان مشغول فعالیت می‌شوند که پس از اتمام کار ساخت‌وساز اشتغال دائم نیز در این مجتمع کلید می‌خورد.

وی با بیان اینکه برای اجرای کامل این مجتمع نیاز به حمایت‌های مردمی داریم، خاطرنشان کرد: برای فروش سهام به مردم مشکلی در ارائه سهام نداریم و نحوه مشارکت مردم در ساخت مجتمع آرزو به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرعامل مجتمع چند منظوره آرزو در ساری با اشاره به مشارکت شهرداری و شورای شهر در ساخت مجتمع آرزو متذکر شد: میزان مشارکت شهرداری و شواری شهر بر اساس آورده‌ای که در اختیار شرکت قرار گرفت تعیین می‌شود، ولی طبق قرارداد 60 درصد سهام توسط بخش خصوصی و 40 درصد بقیه نیز آورده شهرداری و شورای شهر است.

وی در پایان درباره بهره‌گیری از تسهیلات بانکی در اجرای این پروژه اذعان داشت: در صورت حمایت مسئولان از اجرای این طرح برای پیشبرد سریعتر کارها از حمایت مسئولان استفاده می‌کنیم.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول