اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

مشارکت 55 درصدی مردم تویسرکان در دور دوم انتخابات نهم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: حضور مردم تویسرکان در پای صندوق‌های اخذ رأی مرحله دوم انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی 55 درصد بوده است.

مشارکت 55 درصدی مردم تویسرکان در دور دوم انتخابات نهم

حسن رضانیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی شهرستان تویسرکان در سلامت کامل برگزار شده است تأکید کرد: مسئله‌ای و یا موردی که در نتایج و آراء دور دوم نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تویسرکان اثرگذار باشد وجود نداشته است.

وی انتخابات تمام الکترونیک را نقطه عطف و ارزشمندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: فرآیند انتخابات نهم مجلس در دو دوره در شهرستان تویسرکان همزمان با سراسر کشور به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: تویسرکان در عرصه اجرا و برگزاری انتخابات مجلس نهم به صورت تمام الکترونیک در دو دوره خوش درخشید به صورتی که این عملکرد از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان نیز تأیید شده است.

وی در ادامه با تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های خبری در خصوص انجام مرحله پایانی انتخابات الکترونیکی تویسرکان به صورت سنتی تأکید کرد: در دور دوم انتخابات مجلس نهم، روند برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرستان منسجم‌تر و بهتر از دوره نخست انجام شد.

رضانیا توضیح داد: تعداد انگشت شماری از شعب اخذ رأی در ارسال صورتجلسه پایانی در زمان تعریف شده به وزارت کشور دچار مشکل فنی شد.

وی با بیان اینکه آراء شعب اخذ رأی که با مشکل فنی مواجه شده بود از طریق سیستم در شهرستان محاسبه و شمارش شده بود اذعان داشت: صورتجلسه شعب اخذ رأی مطابق با قانون و هماهنگ با ستاد انتخابات کشور از سیستم پرینت گرفته و از محل فرمانداری شهرستان به وزارت کشور ارسال شد.

فرماندار شهرستان تویسرکان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در مرحله دوم تعداد آراء مأخوذه در حوزه انتخابیه تویسرکان از 97 شعب اخذ رأی 41 هزار و 870 رأی است اظهار داشت: کاظم سلیمی با 20 هزار و 344 رأی با کسب 50.11 درصد از آرا شهرستان به عنوان نماینده مردم این شهرستان انتخاب شد.

رضانیا افزود: همچنین مرتضی فضلعلی با 20 هزار و 253 رأی و  49.88 درصد از آراء مردم در دور دوم انتخاب نهم مجلس شورای اسلامی را از آن خود کرد.

وی حضور مردم شهرستان تویسرکان در دور دوم انتخابات را 55 درصد عنوان کرد و گفت: حضور گسترده مردم شهرستان در انتخابات دور دوم مجلس نهم مشارکتی 55 درصدی را در حماسه سیاسی انتخاب در رویدادهای تاریخ تویسرکان به ثبت رساند.

فرماندار تویسرکان در پایان با بیان اینکه مشارکت بی‌نظیر مردم در عرصه انتخابات معادلات سیاسی دشمنان ایران اسلامی را برهم زد ابراز داشت: ملت غیور و ولایتمدار ایران روز جمعه 15 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی اقتدار و عظمت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی دوچندان کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول