اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل خبر داد

افزایش مشارکت 8 درصدی اردبیلی‌ها در دور دوم انتخابات

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با افزایش هشت درصدی مشارکت مردم نسبت به دور دوم انتخابات مجلس هفتم و هشتم مواجه بوده است.

افزایش مشارکت 8 درصدی اردبیلی‌ها در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست‌باز پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در کمال آرامش و بدون حاشیه و مسائل ضد امنیتی در استان برگزار شد و همه دست به دست هم دادند تا یک صحنه حضور باشکوه مردم را شاهد باشیم.

وی با قدردانی از فرمانداران، بخشداران، اعضای شورای تامین، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی خاطرنشان کرد: در مرحله اول انتخابات که در 12 اسفند برگزار شد شاهد حضور پر‌تلاش نیروهای امدادگر و خدمات‌رسان برای حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات به رغم سرما و بارش برف بودیم و از دستگاه‌هایی که تجهیزات و امکانات انسانی و خودرویی خود را در اختیار ستاد انتخابات گذاشتند صمیمانه تشکر می‌کنیم.

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل یادآور شد: در انتخابات دور اول و دوم شاهد حضور پر‌رنگ مردم در صحنه انتخابات و نمایش حقیقی از نظام مردم سالاری دینی به عنوان الگوی برتر و برگزیده کشوری بودیم.

دست‌باز در ادامه سخنان خود بیان داشت: هر چند در جامعه بازار بی‌تقوایی به دلیل تهمت‌زنی‌ها و دروغ و افترا داغ بود اما مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات بدون توجه به این هجمه‌های سنگین گفته‌ها و شنیده‌های مختلف سعی کردند در نهایت سلامت و صحت انتخابات را برگزار کرده و به بسیاری از ادعاهای دروغین خط بطلان بکشد.

این مسئول حماسه حضور مردم را بی‌نظیر و غیر‌قابل هضم برای دشمنان توصیف کرد و افزود: این حضور نه تنها امنیت و اقتدار نظام اسلامی را چندین برابر افزایش داد بلکه سبب شد تا دشمنان این نظام در حرکت‌های خود دچار غافلگیری شده و برگ برنده در دست مردم وفادار ایران باشد.

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: در دور اول انتخابات افزایش 12 درصدی حضور و مشارکت مردم نسبت به دوره‌های گذشته نشان از اعتماد و اعتقاد به امانتداری مسئولانی بود که سعی می‌کردند از آرای مردم صیانت کرده و از جایگاه مردم سالاری دینی دفاع کنند.

دست‌باز تصریح کرد: مردم ما همانگونه که در بسیاری از اصول و مبانی برای کشورهای دیگر الگو شده‌اند در انتخابات و رفتارهای صحیح و منطقی انتخاباتی نیز الگوی دیگر کشورها هستند و به یقین دشمنان از این الگو شدن سخت در حیرت و عصبانیت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: ادعا داریم که بی‌حاشیه‌ترین، شفاف‌ترین و کم‌هزینه‌ترین انتخابات را از نظر امنیتی برگزار کردیم و به این حرکت خود افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول