اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد سوادکوه:

با زبان هنر می‌توان به گسترش ارزش‌ها کمک کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گفت: با زبان هنر به گسترش ارزش‌ها اقدام می‌کنیم.

با زبان هنر می‌توان به گسترش ارزش‌ها کمک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، موسی پهلوان ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب که در مسجد جامع سرخکلا زیراب برگزار شد با اشاره به اینکه فاطمه(س) را نباید به صرف دختر پیغمبر بودن و همسر علی بودن و مادر ائمه بودن شناخت که البته او از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است، گفت: حضرت فاطمه(س) موجودی الهی و مظهر عشق و وفا، طهارت، بندگی خداوند و پاسدار حریم ولایت است.

این مسئول با اشاره به میراث‌دار بودن بانوی نمونه اسلام از پیامبر خاتم، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در حمایت از ولایت و در مقابل نانجیبان روزگار با سخنان فصیح خود، وجود پیامبر را در اذهان تداعی کرد.

وی با تاکید بر اینکه اطاعت از دستورات دینی و ولایت‌فقیه از وصایای همیشگی شهیدان بود، تصریح کرد: شهدا هنرمندانی هستند که هیچگاه فراموش نخواهند شد و وصایای آنان به صورتی هنرمندانه به سعادت ما اشاره دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با بیان اینکه عفاف و حجاب از دستورات دینی و از رفتارهای فرهنگی جامعه دینی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: پیروی از ائمه معصوم و حضرت فاطمه زهرا(س) در اطاعت از رفتارها و سخنان آنان تعریف می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش هنرمندانه برای گسترش زندگی متعهدانه باید مورد توجه هنرمندان قرار گیرد، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای انجام وظایف خود سعی دارد با زبان هنر به گسترش ارزش‌ها اقدام کند.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول