اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله مکارم‌شیرازی

نمایشگاه هنری مقاومت اسلامی در قم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) نخستین نمایشگاه هنری مقاومت اسلامی با حضور آیت‌الله مکارم‌شیرازی در قم افتتاح شد.

نمایشگاه هنری مقاومت اسلامی در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه، نمایشگاه مقاومت اسلامی با حضور آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی، برخی از فعالان و اعضای تبلیغات حزب الله لبنان و حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد نایب التولیت آستانه مقدسه قم در صحن جواد الائمه حرم حضرت معصومه(س) گشایش یافت.

ابویعقوب یوسف مسئول اجرایی این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه به مراحل مختلف شکل‌گیری مقاومت اسلامی و فرهنگ مقاومت که برگرفته از فرهنگ عاشورا و انقلاب اسلامی ایران است، اشاره دارد.

وی بیان کرد: نمایشگاه هنری مقاومت اسلامی ضمن بیان مقاطع مهم در تاریخ مقاومت در 30 سال گذشته و پیروزی حزب‌الله لبنان در مقابله با رژیم اشغالگر، سعی در آشنایی بازدیدکنندگان با روند تاریخی حزب‌الله لبنان دارد.

یوسف با اشاره به اینکه ساخت این نمایشگاه 12 روز به طول انجامیده است عنوان کرد: کربلا، سخنان مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره)، حرکت مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان، ماکت اتاق‌ها و سنگرهای رزمندگان حزب‌الله در جبهه‌ها، سنگر شهید سید عباس موسوی دبیر کل سابق حزب‌الله لبنان، غرفه عملیات رزمندگان حزب‌الله، نمایی از سنگرهای اسرائیل در مناطق اشغالی، ماکت دو سمبل ستاره داوود و ظلم اسرائیل و سمبل شهیدان حزب‌الله و شهادت‌طلبی از جمله موضوعات و غرفه‌هایی است که در این نمایشگاه برپا شده است.

وی ابراز داشت: کتاب و مجلات، تصاویر و نوشتار اعترافات سران و مسئولان اسرائیلی درباره شکست از حزب‌الله لبنان و محصولات فرهنگی از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است.

نمایشگاه هنری مقاومت اسلامی تا 15 خردادماه دایر خواهد بود و علا‌قمندان می‌توانند از ساعات 10 تا 13 و 17 تا 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول