اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

اندیشه‌های امام برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: باید اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) برای نسل جوان تبیین شود.

اندیشه‌های امام برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین صبح امروز در دومین جلسه ستاد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در فهرج اظهار داشت: باید اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) برای نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: ایران اسلامی عزت خود را مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های امام راحل می‌داند و امام به ما عزت و سربلندی اعطا کرد.

فرماندار فهرج با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز ملت ایران مرهون مجاهدت‌ها و افکار آسمانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام است، بیان داشت: امروز بیداری اسلامی و فریاد استقلال‌خواهی ملت‌های مظلوم برگرفته از مکتب مبارزاتی معمار کبیر انقلاب اسلامی است که 34 سال پیش یکی از طاغوت‌های زمانه را سرنگون کرد و خفقان نفس‌گیر در رژیم پهلوی را به آزادی تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: قطعاً بزرگ‌ترین یادگاری که حضرت امام از خود بر جای گذاشت، منصب ولایت فقیه بود که با داشتن چنین جایگاهی و با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه امام خمینی (ره)، امروز در دنیا به چنین عزّتی دست یافته‌ایم.

به گزارش فارس، برگزاری برنامه محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی حاج‌احمد ابوالقاسمی، برگزاری مسابقات فرهنگی از کلمات قصار حضرت امام راحل، توزیع نرم‌افزار امام روح‌الله و عزاداری هیئت‌های مذهبی از میدان ولایت تا مسجد جامع شهرستان فهرج از برنامه‌های سالروز 14 خرداد در فهرج اعلام شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول