اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 23 تا 28 اردیبهشت

فوتبالیست قمی به تیم ملی دختران زیر 19 سال دعوت شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم از دعوت بانوی فوتبالیست قمی به تیم ملی فوتبال دختران کشورمان خبر داد.

فوتبالیست قمی به تیم ملی دختران زیر 19 سال دعوت شد

زهرا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه موفقیت بانوان قمی در پیشرفت هر دو رشته فوتبال و فوتسال بانوان سبب شده است تا بتوانیم هم جایگاه مناسبی در فدراسیون فوتبال به دست بیاوریم و هم اینکه توانمندی دختران و بانوان فوتبالیست و فوتسالیست قمی را به خوبی ارائه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به دعوت بانوی فوتبالیست قمی به تیم ملی فوتبال رده سنی زیر 19 سال کشورمان افزود: نفراتی که به اردوی جدید تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شده‌اند، کسانی هستند که در یکی دو سال اخیر حضور در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه دختران کشور را تجربه کردند.

سلیمی ادامه داد: بر اساس اعلام امور بانوان فدراسیون فوتبال، مرحله جدید اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی زیر 19 سال کشورمان از روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه تا پنجشنبه بیست و هشتم این ماه در محل کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار می‌شود و در این اردو یک عضو تیم دختران قم نیز حضور خواهد داشت.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم اظهار داشت: خانم‌ مریم رهیده به این اردو دعوت شده است که امیدوارم همچون گذشته بتواند توانایی و استعداد خود را برای پوشیدن پیراهن اصلی تیم ملی به کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران نشان دهد.

وی با بیان اینکه اردوی پیش‌ روی تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان دختر کشورمان، یکی از مهم‌ترین مراحل آماده‌سازی این تیم محسوب می‌شود ابراز داشت: در این اردو علاوه بر دختر جوان فوتبالیست قمی نفراتی از استان‌های البرز، قزوین، سمنان، آذربایجان شرقی، مازندران، زنجان، اصفهان، فارس، خوزستان و گلستان حضور خواهند داشت.

سلیمی خاطر نشان کرد: مریم ایراندوست سرمربی این تیم به منظور برگزاری اردوی جدید تیم ملی دختران زیر 19 سال بانوان در کمپ تیم‌های ملی فوتبال، زمان برگزاری این اردو را از 23 تا 28 اردیبهشت در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی برای برپایی این اردو 34 بازیکن را دعوت کرد یادآور شد: این بازیکنان باید بعد از ظهر روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند در حالی که این اردو پنجشنبه 28 اردیبهشت به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول