اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)

نمایشگاه «گوهر ناب» در طبس افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز میلاد فرخنده سرور زنان دو عالم، حضرت فاطمه‌زهرا(س)، نمایشگاه «گوهر ناب» با موضوع عفاف و حجاب در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور طبس افتتاح شد.

نمایشگاه «گوهر ناب» در طبس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، صبح امروز با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، مسئولان و دانشجویان خواهر، نمایشگاه «گوهر ناب» با موضوع عفاف و حجاب در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور طبس افتتاح شد.

این نمایشگاه که به وسیله بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس برپا شده است، دارای 10 غرفه با عنوان‌های لباس عزتمندانه، تفکر و غیرت، زنان و مردان آخرالزمان، روان آرام، حمایت از کار، گل‌های بهشتی، نور و نار، نگاهی نو، با شهدا تا شهدا، و محصولات فرهنگی است.

هم‌چنین در این نمایشگاه بخش‌هایی برای فروش کتاب، کودکان، و مشاوره در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه «گوهر ناب» از 24 تا 30 اردیبهشت‌ماه از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 20.30 دایر و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور طبس در مراسم افتتاح نمایشگاه «گوهر ناب» ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و روز مادر و زن، اظهار داشت: توجه خاص به موضوع مهم عفاف و حجاب در دستور کار تمامی دانشگاه‌های کشور به ویژه دانشگاه‌های پیام‌نور قرار دارد.

مهدی شفیعی‌مقدم با بیان اینکه دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه پیام‌نور طبس همواره با حفظ شئونات اسلامی در محیط دانشگاه حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: شهرستان طبس به دلیل برخورداری از مردمی متدین و مؤمن و هم‌چنین حفظ فرهنگ اصیل اسلامی در این منطقه، مشکل خاصی در زمینه عفاف و حجاب ندارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول