اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان:

تکنولوژی‏ غربی‏ها سبب آرامش آنها نشده است

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان گفت: تکنولوژی‏ غربی‏ها بر خلاف آنچه تصوّر می‏شد، سبب آرامش آنها نشده است.

تکنولوژی‏ غربی‏ها سبب آرامش آنها نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‏ای سمنان، با حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان و نیز مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان از کارکنان زن شاغل در این شرکت با حجاب برتر تجلیل شد.

در این مراسم که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر برگزار شد، مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان با تبریک این ایام فرخنده اظهار داشت: در دنیای کنونی اختراعات و اکتشافات و تکنولوژی‏ها به خاطر آسایش و آرامش بیش‌تر انسان‏ها به انجام می‏رسد، ولی در کشورهای اروپایی و غربی این عوامل نتوانسته است باعث آرامش انسان‏ها شود.

حجت‏الاسلام قدرت‏الله قنبری با اشاره به عوامل سکون و آرامش از نگاه قرآن گفت: یاد خدای متعال از مهم‏ترین عوامل آرامش درونی انسان‏هاست، انسان‏هایی که در فراز و فرود زندگی به خداوند اعتماد و توکل می‏کنند، آرامش قلبی زیادی دارند.

وی هم‌چنین نعمت شب را از عوامل مؤثر آرامش دانست و افزود: وجود شب برای سکون و آرامش بوده و خدای متعال شب را برای آرامش جسم انسان و آرامش روح و روان او خلق کرده است.

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان وجود زن در منزل را موجب آرامش خانه و خانواده دانست و گفت: مرحله نخست خوش‌بختی زوج، داشتن آرامش در زندگی است و امروز دانشمندان روان‏شناسی و جامعه‏شناسی راز زندگی متعالی را در وجود خانواده ایده‏آل می‏دانند.

قنبری شخصیت والای حضرت زهرا(س) را بهترین الگوی خانواده مسلمان دانست و بیان داشت: خانواده موفق، خانواده‏ای است که در آن زن و مرد پایبند به حقوق خود براساس موازین اسلامی باشند.

در ادامه این مراسم، با مولودی‏خوانی توسط یکی از مداحان حاضران به ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) پرداختند.

هم‌چنین در پایان این مراسم، از همسر شهید همکار، "غلام‏علی میرحاج" تجلیل شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول