اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خبر داد

کاهش 146 میلیون کیلووات ساعتی مصرف برق آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها میزان مصرف برق در آذربایجان‌غربی 146 کیلووات ساعت کاهش یافته است.

کاهش 146 میلیون کیلووات ساعتی مصرف برق آذربایجان‌غربی

حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک سال قبل از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها میزان مصرف برق در استان 4 هزار و 160 میلیون کیلووات ساعت بود که با اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها این میزان به 4 هزار و 14 میلیون کیلووات ساعت رسید.

وی با اشاره به کاهش 146 میلیون کیلووات ساعتی میزان مصرف برق در یک سال با اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها، تصریح کرد: هدفمندسازی یارانه‌ها گام موثری در راستای کاهش میزان برق مصرفی در استان برداشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بدون لحاظ افزایش تعداد مشترکان در یک سال 3.5 درصد کاهش در میزان برق مصرفی استان را شاهد بودیم.

کاظمی‌کیا با بیان اینکه امسال میزان برق مصرفی در استان افزایش یافته است، اعلام کرد: فرهنگ‌سازی‌هایی که با اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها انجام گرفت در حال حاضر کمرنگ شده و دوباره شاهد افزایش میزان مصرف برق در استان هستیم.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در راستای بهینه‌سازی مصرف، گفت: مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها می‌تواند در این زمینه موثر واقع شود.

این مسئول افزود: استفاده از تدابیر لازم برای کاهش میزان برق مصرفی توسط مردم باید با فرهنگ‌سازی همراه باشد تا بتوانیم نتیجه مطلوبی در این زمینه بگیریم.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول