اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

اطلاع‌رسانی در زمینه وظایف شوراها در دستور کار است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر همدان گفت: از آنجا که بسیاری از شهروندان اطلاعات ضعیفی نسبت به وظایف شوراها دارند اطلاع‌رسانی در این زمینه در قالب‌های مختلف در دستور کار است.

اطلاع‌رسانی در زمینه وظایف شوراها در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید احمد حسنی‌حلم عصر امروز سه‌شنبه در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه پیامکی و اینترنتی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: به مناسبت آغاز هفته شوراها و روز نهم اردیبهشت‌ ماه که به نام روز شوراها نامگذاری شده، مقرر شد مسابقه اینترنتی و پیامکی در رابطه با وظایف شوراها و اعضای شورای اسلامی را در سطح شهر همدان برگزار کنیم.

وی افزود: این امر فرصتی را فراهم کرد تا شهروندان ضمن مراجعه به کتاب قوانین شوراها و روزنامه‌هایی که طی سال‌های گذشته اقدام به چاپ قوانین شوراها کرده بودند اطلاعاتی در خصوص وظایف اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا کسب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: از آنجا که بسیاری از شهروندان اطلاعات ضعیفی نسبت به شوراها و وظایف آنها دارند سبب می‌شود که گاه وظایف نمایندگان شوراها را با نمایندگان مجلس لحاظ کرده و حتی وظایف شوراهای اسلامی را با مراکز حل اختلاف مورد سنجش قرار دهند که مشکلات متعددی را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: بنابراین تلاش کردیم با اطلاع‌رسانی و برگزاری مسابقه پیامکی و اینترنتی سطح دانش و اطلاعات شهروندان را افزایش داده و آنها را بیش از پیش با شوراهای اسلامی و وظایف آنها آشنا کنیم.

حسنی‌حلم ادامه داد: از آنجا که برگزاری این مسابقه برای نخستین بار بود که انجام می‌گرفت و به دلیل فرصت کم تبلیغات گسترده‌ای انجام نشد اما نتایج به دست آمده بیانگر این واقعیت است که تأثیر این مسابقه در سطح خودش منحصر به فرد بوده است.

وی مجموع پیامک‌های دریافتی را 698 مورد عنوان کرد و افزود: پس از بررسی‌های انجام شده 609 پیامک به مرحله بررسی رسید و 377 پیام صحیح که 62 درصد پیام‌ها را شامل می‌شد به مرحله قرعه‌کشی راه یافت که در نهایت 18 نفر به عنوان برگزیدگان مسابقه اینترنتی و پیامکی با اهدای لوح ‌تقدیر و پرداخت مبلغ 500 هزار ریال مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پایان گفت: در بخش نظرسنجی شوراها نیز از 609 پیامک دریافت شده 184 مورد معادل 30 درصد نمره عالی، 296 مورد معادل 49 درصد نمره خوب، 99 مورد معادل 16 درصد نمره متوسط و 30 مورد معادل 5 درصد نمره ضعیف را به عملکرد شوراها دادند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول