اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر و مدرس دانشگاه:

دفاع از ولایت اوج فرزانگی حضرت زهرا(س) است

خبرگزاری فارس: پژوهشگر و مدرس دانشگاه گفت: دفاع و پاسداری از ولایت سبب به اوج رسیدن و فرزانگی حضرت زهرا(س) است.

دفاع از ولایت اوج فرزانگی حضرت زهرا(س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین رجبی‌دوانی ظهر امروز در جشنواره کوثر در تالار نور مشهد اظهار داشت: اوج فضیلت حضرت زهرا(س) در مساله ولایت‌مداری است و دفاع و پاسداری از ولایت سبب به اوج رسیدن و فرزانگی حضرت زهرا(س) است.

وی افزود: کوچک‌ترین درنگ در دفاع و پشتیبانی از امر ولایت سبب دوری ما از قافله رستگاران می‌شود و ما در زمان غیبت باید مطیع امر ولایت‌فقیه باشیم تا رستگار و پیروز شویم.

وی یادآور شد: اگر بانوان انقلابی در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس در صحنه حضور نمی‌داشتند انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و ما در دفاع مقدس نیز شکست می‌خوردیم و این بانوان بودند که با حضورشان در صحنه سبب شجاعت مردان شدند و به آنان جرات حضور در صحنه را دادند.

وی گفت: بانوان مسلمان و انقلابی ایران توانستند با تبعیت از حضرت زهرا‌(س) و حضرت زینب در میدان‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و نظامی از ولایت پاسداری کنند و می‌توانند با تربیت صحیح فرزندانشان و ایفای نقش موثر تربیتی خود در اجتماع سبب خنثی‌ شدن توطئه‌های دشمن در جنگ نرم شوند. 

رجبی‌دوانی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) همسر ولایت و مادر امامت محسوب می‌شود، گفت: اوج فضیلت زهرای اطهر(س) در ولایت مداری ایشان نهفته است.

وی فاطمه‌زهرا(س) را الگوی عملی زن مسلمان در رفتارهای فردی و اجتماعی دانست و گفت: زن مسلمان برای کسب سعادت دنیا و آخرت، باید ایشان را الگوی خود قرارداده و با پذیرش ولایت‌فقیه که در ادامه ولایت امامان معصوم قرار دارد، دین خود را به اسلام ادا کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول