اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان:

طی طریق مربیان باید طی طریق فاطمی باشد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: طی طریق مربیان باید طی طریق فاطمی باشد.

طی طریق مربیان باید طی طریق فاطمی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پرویز ابراهیمی پیش از ظهر امروز یکشنبه، در جمع بانوان کارمند کانون پرورش فکری استان و نیز مربیان آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته زن، اظهار کرد: تقارن روز زن با ولادت حضرت فاطمه(س) بسیار مهم و شایان توجه است.

وی با تأکید بر اینکه باید طریق همه ما طریق فاطمی باشد، تصریح کرد: طی طریق فاطمی بهترین هدیه زنان به پیشگاه حضرت زهرا(س) است که بر این اساس نیز بینش فاطمی همه باید روز به روز افزایش یابد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه راه رسیدن به شفاعت اهل بیت(ع) دوستی و طی طریق آنان است، عنوان کرد: شما زنان که در سمت مربیگری مدارس نیز فعال هستید جایگاهی دو وجهی دارید چراکه از طرفی کانون مهر و صمیمیت خانواده و فرزندان خود و از طرف دیگر نیز نقش مادری در مدارس را ایفا می‌کنید.

وی با تأکید بر لزوم اخلاص در انجام امور ابراز داشت: گفتار توأم با اخلاص بر ذهن و رفتار کودکان تأثیری ماندگار و همیشگی دارد چرا که کودکان افرادی پاک و سراسر صمیمیت هستند و به درستی فرق گفتار با اخلاص را متوجه می‌شوند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اخلاص امری است که زندگی انسان را از روزمرگی بیرون می‌آورد که بر این اساس باید سرلوحه زندگی همه ما شیعیان قرار گیرد.

وی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از بانوان کارمند در کانون پرورش فکری استان همدان با بیان اینکه عظمت احادیث و روایات در خصوص ارزش و مقام زن بسیار بالا است، گفت: این مقام و ارزش به دلیل ماهیت وجودی زن در راستای تعلیم و تربیت اسلامی است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول