اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد ارتحال امام راحل (ره) سوادکوه خبر داد

اعزام 1200 سوادکوهی به مراسم سالروز رحلت امام

خبرگزاری فارس: عضو ستاد ارتحال امام راحل سوادکوه گفت: هزار و 200 سوادکوهی به مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

اعزام 1200 سوادکوهی به مراسم سالروز رحلت امام

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام راحل، گفت: امام راحل به عنوان شخصیت ممتاز و تاثیرگذار قرن موجب احترام و قداست دوستان و دشمنان است.

عضو ستاد ارتحال امام خمینی(ره) سوادکوه از آمادگی به منظور برگزاری مراسم‌های مختلف در این شهرستان خبر داد و گفت: ستاد ارتحال امام راحل سوادکوه با عضویت مسئولان شهرستان و با هدف سازماندهی برگزاری مراسم‌ها و اعزام به مرقد امام خمینی (ره) تشکیل شده است.

وی از تشکیل کمیته‌های ستاد ارتحال امام راحل سوادکوه خبر داد و افزود: پنج کمیته؛ پشتیبانی، نظارت، ترابری، فرهنگی و اطلاع‌رسانی تشکیل شده است.

رحمتی به اهداف اعزام علاقمندان به مرقد امام راحل اشاره کرد و افزود: تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل و تاکید بر میثاق با مقام معظم رهبری از مهم‌ترین اهداف اعزام است.

این مسئول خواستار همراهی و همکاری همه ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه با این ستاد شد و گفت: ادارات و نهادهای مختلف در ارائه تجهیزات و امکانات خود به کمیته‌های این ستاد توجیه شده‌اند.

عضو ستاد ارتحال امام خمینی (ره) سوادکوه به گسترش علاقه جهانیان به آرمان‌های امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: مبارزه با زیاده‌خواهی‌های مستکبرین، تاکید بر اسلام در برنامه‌ریزی‌های کشور و توجه به اصل ولایت‌فقیه از شاخص‌های ویژه امام راحل در دنیای امروز است.

وی، پشتیبانی از ولایت‌فقیه را از میراث گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی برای عزت ایران توصیف کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت‌فقیه ضامن پیشرفت و توسعه ملی و شکست همه‌جانبه بدخواهان را فراهم خواهد کرد.

در پایان این مراسم، اعضای ستاد به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون اعزام به مرقد امام راحل بیان کردند.

انتهای‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول