اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

مجلس مرجع مهم پاسداری از نظام است

خبرگزاری فارس: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: مجلس از اهرم‌های اصلی مدیریت اسلامی و مرجع مهم پاسداری از نظام است.

مجلس مرجع مهم پاسداری از نظام است

حسن موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری مجلسی از ما می‌خواهد که تراز جمهوری اسلامی است و مردم برای شکل ‌دادن این نوع مجلس با حضوری باشکوه پای صندوق‌های رای آمدند و تکلیف خود را ادا کردند.

موحد تصریح کرد: مجلس جدید بر اساس هدایت‌های الهی به دور از هر نوع تبلیغات سوء دشمنان براساس شاخص تعهد شکل گرفت و در واقع این مجلس نتیجه رزمایش تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و ولایت‌مداری مردم بود لذا این ولایت‌مداری ملت ایران وظیفه بسیار سنگینی بر دوش نمایندگان مردم می‌گذارد.

وی ادامه داد: مجلس از رکن‌های اساسی قوام مملکت است و یکی از اهرم‌های اصلی مدیریت در کشور اسلامی است‌.

معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه مجلس را از عامل‌ زیربنایی وضع قوانین و مرجع مهم پاسداری از نظام معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم روح مشارکت سیاسی و نمایش مردم‌سالاری دینی به دور از گرایش به قدرت‌ها را به جهانیان ارائه کردند و این وامی بر عهده مجلسیان است که در قبال این مردم وظیفه دارند به مطالباتشان جامه عمل بپوشانند.

موحد گفت: نمایندگان مردم باید خالصانه و صادقانه با تعهدی که با خدا‌، ولایت و مردم دارند کار کنند و ظاهر فریبنده دنیا، زانوهای آنان را سست نکند چراکه ماموریت آنان پاسداری از نظام اسلامی است‌.

وی نمایندگان را سربازان بابصیرتی خواند که باید به دنبال آرمان‌های انقلاب و اسلام باشند بنابراین مجلس شورای اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول