اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارجمندی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس:

نمایندگان فارس به یاری خیران مسکن ساز بشتابند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس از نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی خواست با توجه به نیاز ضروری مردم در تامین مسکن ارزان قیمت به یاری خیران بشتابند.

نمایندگان فارس به یاری خیران مسکن ساز بشتابند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس، شمس ارجمندی با بیان این که همراهی نمایندگان فارس در برنامه‌های تدوین شده ساخت مسکن ارزان قیمت برای گروه‌های هدف به تشویق دیگر خیرین و گسترش برنامه‌های عام‌المنفعه این انجمن منتهی می‌شود از نمایندگان مردم فارس خواست تا در بودجه سال 91 توجهی مضاعف به این مهم داشته باشند.

وی تصریح کرد: در سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حساب 100 را تاسیس و تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ساخت مسکن مکلف به تعامل با طرح‌های ساخت مسکن محرومان شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در این راستا مجلس شورای اسلامی قانون اصلاح بند 21 ماده واحده قانون بودجه سال 1387 کل کشور را به تصویب رسانده که بر اساس آن ماده واحده خیران مسکن‌ساز با تایید وزارت رفاه و تامین اجتماعی و بنیاد مسکن از پرداخت حق انشعاب آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب برای یک‌بار معاف هستند. به گفته وی هم‌اکنون نیز نیاز است تا نمایندگان مردم فارس در این مهم مساعدت داشته باشند تا زمینه تشویق سایر خیران در امر خانه‌سازی برای گروه‌های هدف بیش از پیش فراهم شود.

ارجمندی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این انجمن با فراهم‌سازی بستر این سرمایه‌گذاری معنوی و خداپسندانه جمع کثیری از خیرین مسکن‌ساز را همراهی کرده و در سراسر این استان بیش از یک‌هزار و 300 واحد مسکونی خیرساز در حال آماده‌سازی است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس اضافه کرد: علاوه بر حدود 300 واحد واگذار شده در شیراز، در خرم‌بید و لارستان بیش از 750 واحد مسکونی تا نیمه دوم سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افتخار پیشتازی در عرصه ساخت مسکن توسط خیران در سال‌های گذشته در سطح کشور نصیب استان فارس شده است و امیدواریم با همراهی مسئولان این استان و نمایندگان مردم فارس در مجلس در حفظ این عنوان بکوشیم.

ارجمندی از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی خواست تا نسبت به معافیت مالیاتی و همچنین معافیت پرداخت 50 درصدی بیمه اجباری و نیز معافیت پرداخت حق انشعاب آب، برق، گاز و شبکه دفع فاضلاب مجتمع‌های در حال ساخت را در بررسی بودجه سال 1391 اقدام کنند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول