اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم اردبیل در مجلس:

همگرایی نمایندگان اردبیل را به جایگاه واقعی‌اش می‌رساند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم گفت: همگرایی نمایندگان مجلس در دور نهم اعتبار و ارزش استان اردبیل را دوباره احیا کرده و اسباب پیشرفت واقعی را مهیا می‌کند.

همگرایی نمایندگان اردبیل را به جایگاه واقعی‌اش می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور عصر امروز به اتفاق مجمع نمایندگان استان در جریان بازدید از چند طرح نیمه‌تمام سدسازی و عمران شهری در کوثر اظهار داشت: هر زمان اردبیل دچار عقب‌ماندگی و یا برخی اختلاف نظرها شده ناشی از رفتارهای خودسرانه‌ای است که در گذشته شاهد آن بودیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: چند سالی است که پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام استان به حالت رکود و تعطیلی درآمده و به رغم وعده‌های مختلف هنوز بسیاری از طرح‌ها نظیر سد کوثر به سرانجام نرسیده است که در این بین باید کمیته‌های کاری تشکیل داده و قصور و کوتاهی انجام شده را از جانب هر کسی باشد، مورد دقت قرار داده و متخلفان را به سزای اعمالشان رساند.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان استان در مجلس نهم کار خود را چند ماهی زودتر از آغاز فعالیت مجلس نهم آغاز کرده تا با ارزیابی و سفر به نقاط مختلف در استان اردبیل و همچنین رایزنی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بتواند سیاست‌گذاری و هدف‌گذاری درست خود را انجام داده و تا شروع مجلس نهم از همان نخستین روزها کار پیگیری امور مد نظر باشد.

به گزارش فارس، در ادامه این بازدید نماینده مردم شهرستان خلخال و کوثر نیز در سخنانی به وضعیت نابسامان طرح‌های سدسازی و راهسازی کوثر اشاره کرد و ادامه داد: امور آب به دلایل مختلف از جمله ضعف مدیریتی نتوانسته است سدی که بیش از چند سال وعده تکمیل آن را داده است به شکل حقیقی به مرحله بهره‌برداری برساند تا اهالی از مزایای آن استفاده کند.

جلیل جعفری‌بنه اضافه کرد: مجلس محل قانون‌گذاری و همچنین پیگیری امور از طریق پرسش و پاسخ با وزارتخانه‌ها و مسئولانی است که در حوزه انجام وظایف خود دچار قصور شده‌اند که در این زمینه ضرورت دارد برخی فرآیندها در پیگیری و انجام امور اصلاح شود.

وی نمایندگان مجلس نهم را نمایندگان انقلابی و جهادگر توصیف کرد و بیان داشت: این مجاهدان بی‌صبرانه منتظر آغاز فعالیت مجلس نهم هستند تا یک رکورد بی‌نظیر را در عرصه خدمتگزاری از خود به یادگار بگذارند.

فرماندار شهرستان کوثر نیز در این بازدید خواستار تکمیل سد کوثر، حل مشکل فاضلاب شهری این منطقه و توجه به راه‌های روستایی و آبرسانی به مناطق محروم و دورافتاده شد.

سعدالله رئیس‌ساداتی گفت: منتخبان مردم در مجلس نهم عزم خود را جزم کردند تا بتوانند بهترین دوران خودشان را مصروف خدمت به محرومان کنند که در این باب هرگز در اهدافشان نیز کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول