اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور:

دولت برای سیستم آبیاری کشاورزی یارانه می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: دولت برای اجرای سیستم‌های نوین کشاورزی یارانه می‌دهد.

دولت برای سیستم آبیاری کشاورزی یارانه می‌دهد

به گزارش فارس از مشهد محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در جمع مردم بجستان افزود: سال گذشته طرح پرداخت یارانه به متقاضیان ایجاد سیستم نوین آبیاری اجرا شد که امسال میزان این یارانه افزایش خواهد یافت و دولت تا 85 درصد هزینه ایجاد سیستم‌های نوین آبیاری را به صورت بلاعوض به کشاورزان پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: در بسیاری از نقاط کشور مشکل آب وجود دارد و باید در بخش کشاورزی با ایجاد سیستم‌های نوین آبیاری در مصرف آب صرفه‌جویی و از روش‌ های بهینه استفاده کنیم.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: وظیفه دولت در حمایت از کشاورزی ایجاد منابع آبی جدید است و شما مطمئن باشید اگر لازم باشد از دریای مازندران، خلیج فارس و حتی تاجیکستان برای کشاورزی شما آب می‌آوریم.

رئیس جمهور ایران خاطرنشان کرد: دولت به استانداران استان خراسان‌رضوی اختیارات لازم را داده است تا مشکل زمین، حق‌آبه و یارانه سیستم آبیاری کشاورزان را حل کند و از شما کشاورزان توقع داریم با تلاش فراوان بتوانید تولید محصولات کشاورزی را چند برابر کنید.

وی افزود: استاندار خراسان‌رضوی قول داده است یک واحد صنعتی برای ایجاد اشتغال در شهرستان بجستان ایجاد کند، ضمن اینکه در تلاش برای حل مشکل آب شرب بخش‌هایی از شهرستان هستیم.

هم‌چنین پروژه‌هایی در حوزه‌های راه، درمان، مسکن مهر، عمران روستایی و شهری برای این شهرستان پیش‌بینی شده است که از اخبار هیئت دولت خواهید شنید.

احمدی‌نژاد در پایان با تشکر از حضور مردم بجستان در استقبال از هیئت دولت گفت: تاریخ از مردم این شهرستان به جز خوبی، نجابت، ایمان و بزرگی چیزی ثبت نکرده و نخواهد کرد و امروز آمدیم و به دنیا اعلام کردیم که مردم بجستان مومن، زنده و پایبند به اسلام و انقلاب هستند و خواهند بود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول