اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نه چندان دور

دهکده المپیک ثامن مشهد تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: دهکده المپیک ثامن مشهد در آینده‌ای نه چندان دور تکمیل می‌شود.

دهکده المپیک ثامن مشهد تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر هاشمی جواهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های خوبی در دهکده المپیک ثامن پیش‌بینی شده که کلنگ احداث برخی از آنها زده شده است و برای تعداد باقیمانده کارهای مناقصه و تعیین پیمانکار صورت گرفته است و در آینده‌ای نه چندان دور این مجموعه تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: در کل کشور برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی ورزشی چهار هزار میلیارد تومان بودجه لازم است که از این میزان 960 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان خراسان رضوی نیاز است و در حالیکه قرار بود در پروسه‌ای طولانی این بودجه اختصاص یابد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که در وزارت ورزش صورت گرفته است، بودجه این کار تامین شده است و ظرف 2 تا 3 سال آینده تمام پروژه‌های نیمه تمام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه در ارتباط با بودجه فرهنگی و سهم ورزش در این بودجه تصریح کرد: دولت بودجه فرهنگی را حذف کرده است اما مجلس این بودجه را بازگردانده و به احتمال زیاد در بودجه سال 91 لحاظ می‌شود، اما هنوز سهم ورزش از آن مشخص نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در ارتباط با وضعیت تیم پیام خراسان نیز گفت: این تیم مالک خصوصی دارد و ما مالکش نیستیم.

وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان مالک تیم پیام نیست اما در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته دوم با توجه به اینکه تیم مشکلات زیادی داشت و حتی لباس برای تمرین کردن نداشت و به دلیل مشکلات مالی در چند مسابقه حاضر نشده بود و مدام امتیاز از دست می‌داد، به کمک آن رفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این تیم از ابتدای فصل در اختیار ما نبود و مربی و بازیکنانش را ما انتخاب نکردیم و اکنون هم این تیم مالک خصوصی دارد.

وی افزود: کارشناس حقوقی ما در حال بررسی وضعیت این تیم از سه جهت مالکیت، بدهی‌ها و آینده تیم است و ما آمادگی داریم که با همراهی مدعیان مالکیت این باشگاه به وضعیتش سر و سامان بدهیم و به زودی این کار صورت می‌‌گیرد.

هاشمی جواهری در پاسخ به سوالی در ارتباط با موضع این اداره‌کل در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان خراسان رضوی تصریح کرد: بحث انتخابات هیئت‌ها یک بحث قانونی است و ما فقط در چارچوب قانون رفتار می‌کنیم، اداره کل ورزش و جوانان رای محدودی در مجمع هئیت‌ها دارد و ما از هر کاندیدایی که کفه ترازوی برنامه‌هایش سنگین‌تر باشد حمایت می‌کنیم.

وی افزود: درست است که در این انتخابات افراد دارای قدرت سیاسی و اقتصادی حضور ندارند اما از طرف دیگر قول همکاری با فوتبال استان را داده‌اند و اگر رئیس آینده هیئت بتواند ارتباط خوبی برقرار کند، فوتبال ما می‌تواند از این حمایت‌ها بهره‌مند شود. 

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول