اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 2800 متر لوله‌گذاری صورت گرفت

اجرای پروژه خط انتقال فاضلاب به نی‌ریز

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی پروژه خط انتقال فاضلاب شهر نی‌ریز به طول 2 هزار و 800 متر به پایان رسید.

اجرای پروژه خط انتقال فاضلاب به نی‌ریز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان فارس، این پروژه که به طول 2 هزار و 800 متر و با استفاده از لوله‌هایی به قطر یک‌هزار میلی‌متر در عمق شش متری از سطح زمین اجرا شده است در دی ماه سال گذشته آغاز و با صرف اعتباری بالغ بر 9 هزار میلیون ریال پایان یافت.

خط انتقال فاضلاب نی‌ریز با قابلیت انتقال 13 هزار و 600 متر مکعب فاضلاب در شبانه‌روز به تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر را زیر پوشش دفع بهداشتی فاضلاب قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش همچنین با پیگیری حوزه معاونت خدمات مشترکان شرکت آبفای فارس 600 انشعاب آب غیرمجاز و 120 انشعاب فاضلاب این شرکت در سال 1390 به مجاز تبدیل شدند.

علیرضا دانش پرور مدیر دفتر وصول درآمد این شرکت گفت: با پیگیری واحد بازرسی خدمات مشترکان اداره‌های تابعه، 600 انشعاب آب غیرمجاز و 120 انشعاب فاضلاب غیرمجاز در شهرهای استان فارس در سال 1390 به مجاز تبدیل شده است.

دانش پرور اظهار داشت: با هدف ساماندهی انشعابات موجود و جلوگیری از هدررفت ظاهری آب و حفظ منابع آب موجود،‌ با پیگیری ماموران واحد بازرسی خدمات مشترکان و بررسی وضعیت انشعابات موجود، 600 انشعاب آب غیرمجاز و 120 انشعاب فاضلاب غیرمجاز در سطح این استان به مجاز تبدیل و از هدررفت حداقل 180 هزار متر مکعب آب در سال جلوگیری شد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول