اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اداره ارشاد قم خواستار شد:

حضور تشکل‌های مردمی در نمایشگاه‌ سالنمای خدمت

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم پیشنهاد کرد که تشکل‌های مردمی نیز در نمایشگاه‌هایی نظیر نمایشگاه سالنمای خدمت حضور یافته و به ارائه دستاوردهای خود بپردازند.

حضور تشکل‌های مردمی در نمایشگاه‌ سالنمای خدمت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، محمد خامه یار در حاشیه بازدید از نمایشگاه سالنمای خدمت ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه به این سبک کار خوبی است و مردم نیز استقبال می‌کنند و ادارات و نهادهای مختلف عملکرد خود را در معرض دید شهروندان قرار می‌دهند و استقبال مردم از برخی غرفه‌ها نشانگر عملکرد مثبت آن دستگاه است.
وی افزود: اگر در کنار برگزاری این نمایشگاه‌ها و ارائه عملکرد دستگاه‌های دولتی، امکان حضور دستگاه‌های مردم نهاد و ارائه فعالیت‌های آنها نیز فراهم شود، مردم بهتر می‌توانند ارزیابی کنند که عملکرد کدام یک مثمرثمر بوده است.
معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به دستگاه‌هایی که بدون ردیف بودجه دولتی و با انگیزه در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، گفت: این فعالیت‌ها باید در کنار فعالیت‌های دولتی قرار گیرد تا ارزیابی کنیم که مردم بهتر کار می‌کنند یا دستگاه‌های دولتی عملکرد بهتری دارند.
خامه‌یار در ادامه به ویژگی‌های طرح فوق اشاره کرد و اظهار داشت: هنگامی که دو نهاد مردمی و دولتی عملکردشان کنار هم بررسی شود، سبب می‌شود که کارها با دقت و سرعت بیشتری انجام شده و عملکرد برخی ادارات ارتقا یابد و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده شاهد حضور تعدادی از این دستگاه‌ها در نمایشگاه باشیم.
وی با بیان اینکه بعضی از ارگان‌ها خوب عمل می‌کنند ولی نمی‌توانند عملکرد خود را به خوبی در معرض دید شهروندان قرار دهند، ابراز داشت: دستگاه‌هایی باید به نمایشگاه بیایند که حرفی برای گفتن داشته باشند و همچنین در صورت حضور در نمایشگاه بتوانند عملکرد خود را به صورت شفاف در معرض دید قرار دهند.
وی در پایان از اطلاع رسانی در خصوص برگزاری نمایشگاه در سطح شهر گله کرد و گفت: اطلاع‌رسانی در این زمینه از اهم مسائلی است که باید مد نظر مسئولان برگزار‌کننده قرار گیرد تا مردم استقبال بیشتری از نمایشگاه کرده و سبب دلگرمی مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای استان شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول