اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر عامل بنیاد فرهنگی طوبی:

توسعه فرهنگ انقلاب با اعتماد به تشکل‌های مردم نهاد شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بنیاد فرهنگی طوبی گفت: توسعه فرهنگ انقلاب با اعتماد به بخش خصوصی و تشکل‌های مردم نهاد شتاب بیشتری می‌گیرد.

توسعه فرهنگ انقلاب با اعتماد به تشکل‌های مردم نهاد شتاب می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از بنیاد فرهنگی طوبی، سید قاسم ناظمی در حاشیه شرکت بنیاد فرهنگی طوبی در نخستین سمینار و نمایشگاه سه روزه تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اظهار داشت: سپردن کارهای فرهنگی به بخش خصوصی و تشکل‌های فرهنگی مردمی تنها راه موثر در رشد و توسعه کارهای فرهنگی انقلاب به شمار می‌رود.
وی افزود: بخش خصوصی و تشکل‌های فرهنگی مردمی به ویژه مجموعه‌های غیرانتفاعی فرهنگی توانمندی‌های بالقوه فراوانی دارند که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
مدیر عامل بنیاد فرهنگی طوبی بیان کرد: ذات کارهای فرهنگی، علمی و هنری با کارهای دستوری و بخشنامه‌ای سازگار نیست و هر کجا پای اراده مبتنی بر تکلیف و عشق به این حوزه باز شده کارهای ماندگاری به سرانجام رسیده است.
ناظمی افزود: امروز مفتخریم که نهال جوان بنیاد فرهنگی طوبی در بخشی از سرزمین پهناور ایران اسلامی با ارائه مدلی کارآمد و عملکردی قابل دفاع توانسته است توجه نهادهای سیاستگذار حوزه فرهنگ و هنر انقلاب را به خود معطوف سازد و نقش ویژه ای را در نهادسازی فرهنگی ایفا کند.
مجموعه فرهنگی طوبی به عنوان تنها نماینده آذربایجان‌شرقی در نخستین سمینار و نمایشگاه سه روزه تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب حضور یافته است.
این مجموعه که با بخشی از زیر مجموعه‌های خود از جمله شرکت سخن نگاران طوبی، هفته نامه آذرپیام، روزنامه سرخاب، شرکت طراحان نی، موسسه فن آوری اطلاعات و ارتباطات ره آورد و صندوق قرض الحسنه نویسندگان و هنرمندان مسلمان در سمینار و نمایشگاه مزبور شرکت کرده بخشی از توانمندی های فرهنگی و رسانه ای خود را به نمایش گذاشته است.
نمایشگاه و سمینار تشکل های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب به همت مرکز توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی و به مدت سه روز در تهران برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در نمایشگاه از نزدیک در جریان فعالیت‌های مجموعه های فرهنگی انقلاب قرار گیرند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول