اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خبر داد

کشف 16 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف بیش از 16 کیلوگرم مواد مخدر در چند اقدام پلیسی خبر داد.

کشف 16 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

قاسم غیاثوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از تهیه و توزیع مواد مخدر توسط دو نفر در قزوین مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تکمیل اطلاعات مشخص شد قاچاقچیان، مواد را از یکی از استان‌های هم‌جوار به قزوین منتقل کرده و به فروش می‌رسانند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصریح کرد: مأموران در تحقیقات خود از موعد ورود یک محموله مواد مطلع و با حضور در محل قرار موفق شدند ضمن دستگیری دو قاچاقچی مقدار 10 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کنند.

غیاثوند عنوان کرد: در اقدامی دیگر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در آزادراه قزوین ـ رشت نیز با دستگیری دو سرنشین خودرو مقداری مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

وی افزود: این مأموران همچنین در بازرسی از سه دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان موفق شدند مقدار 700 گرم ماده مخدر شیشه و یک کیلو گرم تریاک کشف و پنج نفر در این خصوص دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین کشف 600 گرم تریاک و دستگیری هشت توزیع‌کننده مواد مخدر در شهرستان آبیک و البرز را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته برشمرد.

غیاثوند یادآور شد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین موفق شدند در بازرسی از یک دستگاه پژو در اتوبان قزوین ـ زنجان، مقدار 450 گرم هروئین کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در اقدامی دیگر نیز مأموران کلانتری اقبالیه با دستگیری دو خرده‌فروش مواد مخدر در بازرسی از منزل متهمان مقدار 517 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول